Czytelnicze podsumowanie lipca i sierpnia

 Cześć Moi drodzy, 

czas leci do przodu, dla większości kończą się wakacje. Jedni wracają do szkoły, drudzy do pracy. Sama mam jeszcze miesiąc wakacji, ale już teraz wiem, że będzie obfitował w różne wydarzenia. Tymczasem, chciałabym podsumować dwa wakacyjne miesiące. Wcześniej tego nie zrobiłam, ponieważ byłam na mniejszych i większych wyjazdach, brakowało więc trochę komfortu pisania. Wracam więc, do regularniejszego czytania, a wraz z tym, do postów. Mam nadzieję, że moja systematyczność będzie się dobrze utrzymywała. Czas na statystyki :).

Lipiec:

W lipcu udało mi się przeczytać 10 książek, jestem z tego wyniku bardzo zadowolona. W tym roku, szczerze mówiąc dla mnie rekord, w miesiącu nie przekroczyłam 10 książek. 

  • Beata Majchrzak, Matylda i magiczna ryba, Wydawnictwo M, 10/10, s.214,
  • Barbara Kosmowska, Obronić królową, audiobook, 9/10, 5h 28min, 
  • Elżbieta Ksepka-Solawa, Ninja w baletkach, Wydawnictwo M, 6/10, s.220,
  • Daniel Tudor, I 💙Korea, Wydawnictwo Mova, 8/10, s.313, #blogujęzTk,
  • Barbara Kosmowska, Niezłe ziółko, audiobook, 2h 27 min, 
  • Roman Chojnacki, Lekcje przyrody, Wydawnictwo a5,7,5/10, s. 56,
  • Łukasz Pietraszkiewicz, Świat się pomylił, booktour, 6/10, s. 225,
  • Bronisława Ostrowska, Bohaterski miś, e-book, ?/10, s. 78,
  • Eric-Emmanuel Schmitt, Ulisses z Bagdadu, 10/10, s. 315,
  • Izabella Agaczewska, Aleja Cichych Szeptów, e-book, s. 382, egz. recenzencki, 10/10.
Liczba przeczytanych stron: 1.803

Przesłuchałam: 475 minut.

  • W tym czasie też zapoznałam się też z takimi książkami jak: Lekcja hiszpańskiego, Dni Barbarzyńców. Życie na Fali , czyli właściwie przeczytałam gdzieś ok. 2000 stron. I zaczęłam też audiobook Siedmiu Sióstr Lucindy Riley, ten tom znam już właściwie. Jednak przed powrotem do serii bardzo chciałam sobie przypomnieć treść tomu. Zostało mi jednak jeszcze ok. 10 godzin, więc dopiero będę kontynuować i napiszę recenzje. 
Zaznaczone na niebiesko tytuły, są te, które mają już swoje recenzje. Jak w nie klikniecie, to otworzą się konkretne opinie. 

Jak widać, lipiec był aktywny, ale raczej poza blogowo. Wyjazdowo, czytelniczo i było trochę spotkań z przyjaciółmi i znajomymi. 

Sierpień:
 
W sierpniu nie przeczytałam też jakoś dużo, w sumie 8 pozycji.
  • O. Anselm Grün, Meinrad Dufner, Droga pokory, Wydawnictwo Wam, 10/10, s.133,
  • John Steinbeck, Myszy i ludzie, 10/10, Wydawnictwo Prószyński i S-ka, s.119,
  • Gabriela Kotas, (Bez)ludna wyspa, 10/10/ Wydawnictwo Literackie Białe Pióro, s. 107,
  • Ernest Hemingway, Lew Miss Mary i inne opowiadania (Krótkie szczęśliwe życie Franciszka Macombera oraz Śniegi Kilimandżaro), Wydawnictwo Magart, s.116, ?/10,
  • Piotr Bąk, Arkadiusz Gołaś. Przerwana Podróż, s. 267, 9/10, Wydawnictwo SQN,
  • Trzy kolejne pozycje to mangi: Seraph of the end – Serafin dni ostatnich, s. 198; No. 6. s. 162, Irie Aki, Szlakiem Chmur na Północny zachód (tom 1), s. 248, ta ostatnia 9/10. 

Liczba przeczytanych stron: 1 350,
Liczba przesłuchanych minut/ godzin: trochę słuchałam, ale nie sprawdziłam ile.

Posty, które powstały w sierpniu: 



 Tak więc wyglądają u mnie statystyki, a jak u Was wyszedł ten czas? 


Paulina_Possi :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).