Podsumowanie czytelnicze kwartału – czerwiec, lipiec, sierpień.

Czas na krótkie podsumowanie ostatnich trzech miesięcy.  Chcę przedstawić Wam jakie książki przeczytałam i w skrócie każdą opiszę. Te które są zrecenzowane mają obok tytułu link do pełnej recenzji. Pozostałe powoli będę uzupełniać.
Dobrego czytania! 

 

Czerwiec

Ojciec Pio. Przyślij mi swojego Anioła Stróża Alessio Parente klik

źródło
Niewielka książka, która opowiada o Ojcu Pio i jego Aniele Stróżu. Piękna opowieść o niezwykłej postaci, która pomogła wielu osobom. Jestem oczarowana i polecam każdemu.

Życie Jezusa Chrystusa i Dzieje Apostolskie 
źródło

Książka, która za pomocą komiksu opowiada o życiu Jezusa Chrystusa i Jego uczniach. Do propozycja dla dużych i małych. Dzieciom może przybliżyć wiarę i postać Jezusa, a dorosłym pokazać inną stronę Biblii.

liczba przeczytanych stron: 96 + 238 = 334

Lipiec

Siedem sióstr Lucinda Riley

źródło
 Pierwszy tom cyklu o takim samym tytule, opowiada historię sióstr, które mają imiona gwiazd z konstelacji Siedmiu sióstr. Z nimi wiąże się tajemnica, która odkrywa ścieżkę wspomnień przed bohaterkami. To powieść, która Was zaskoczy, przeniesie do świata niesamowitych wydarzeń i do przeszłości.

Niebo istnieje... Naprawdę! Todd Burpo,  Lynn Vincent

źródło

O książce było głośno jakiś czas temu, przeczytałam ją niedawno i to była bardzo ciekawa historia. Opowieść 4-letniego Coltona o wizycie w Niebie. Mnie przepełniła czymś pięknym. Nie potrafię tego nazwać. Polecam!

Wiara, nadzieja, miłość Monika Jagodzińska klik

źródło
Książkę przeczytałam dzięki autorce i bardzo za to dziękuję.  Wiara, nadzieja, miłość porusza bardzo trudne tematy, które nie są łatwe do opowiedzenia.  Życie Diany nie jest usłane różami, dziewczyna zmaga się z kompleksami, na dokładkę koledzy i koleżanki się z niej śmieją. To powoduje, że bohaterka zamyka się w sobie. Szykują się zmiany, ale czego dotyczą to przekonajcie się sami.


Sprzedawca marzeń Richard Paul Evans klik
 źródło

Najnowsza powieść Evansa jest pierwszą częścią trylogii.  Charles James miał trudne dzieciństwo, pełne smutku, złości i ciągłych kłótni. Marzył o tym by ktoś go pokochał. Zmieniając swoje życie zapragnął by pokochał go cały świat. Jeśli chcecie przekonać się do czego doszedł to zachęcam do zapoznania się ze Sprzedawcą.  

Ostatni Namsara Kirsten Ciccarelli klik

To jest jedna z najlepszych książek fantasy jakie ostatnio przeczytałam. Przygody Ashy wciągnęły mnie bezwzględnie. Mityczne historie, smoki, tajemnice rodzinne. Tak w skrócie można opisać Ostatniego Namsarę.


Miejsce egzekucji Val McDermid  klik

Mocny kryminał, z rozbudowanymi wątkami.  Śledztwo prowadzone przez młodego inspektora policji Bennetta, który robi wszystko by dotrzeć do prawdy. Czy mu się uda?

liczba przeczytanych stron: 540 + 178 + 118 + 317 + 411 + 582 = 2146

 

 

Sierpień

First love James Patterson, Emily Raymoud klik













 Lubicie podróże?
Ja lubię i Wy pewnie też. Axi i Robinson są przyjaciółmi, którzy spędzają ze sobą dużo czasu.
Pewnego dnia wyruszają w wymarzoną podróż po Stanach Zjednoczonych. Przygoda, która zmienia wszystko, jest prezentem od losu i ... .
To świetna historia, która jest szalona, jednak nie brak jej realizmu, słodyczy i goryczy.
Chusteczki mogą być potrzebne.


Martwe jezioro Olga Rudnicka

źródło
Czytaliście kryminał, w którym jest duża dawka dobrego humoru?
Myślę, że nie jest to zbyt popularne. Śmiech i morderstwa niekoniecznie do siebie pasują. Jednak!
Da się tak zrobić żeby pasowało.  Beata zaczyna podejrzewać, że nie jest córką swoich rodziców. Na dodatek nie wie jak ma się tego dowiedzieć. Od dłuższego czasu nie utrzymuje kontaktu z rodziną. Dlatego postanawia wynająć prywatnego detektywa.

O kotach Charles Bukowski klik

źródło
Niby książka o kotach, niby miłość... Mnie? zawiodła.
A jakie Wy macie odczucia?

Pamiętnik nastolatki Beata Andrzejczuk (reread)

źródło
Natka - główna bohaterka i zarazem narratorka powieści. Opowiada w formie pamiętnika o swoim życiu, marzeniach i rozterkach, pierwszej miłości.
Po raz pierwszy poznałam jej historię będąc w szkole podstawowej, wtedy to zostałam oczarowana i z sentymentem do niej powracam. Mam w domu wszystkie części serii, które opisują życie Natalki. Wracam do nich z przyjemnością.
Polecam szczególnie nastolatkom tym starszym i młodszym!

Twoje drugie życie zaczyna się, kiedy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno  Raphaelle Giordano

źródło
Powieść, która jednocześnie jest poradnikiem. Dość interesujący pomysł na ukazanie porad szczęśliwego życia. Mnie? Przekonały. Podobała mi się. Do tego mam w sobie tyle energii, radości i optymizmu. Zostałam naładowana pozytywnym myśleniem!
Masz gorszy dzień? Przeczytaj!

liczba przeczytanych stron: 254 + 232 + 114 + 280 + 197 = 1077

Jestem dumna, że udało mi się tyle przeczytać.
Nie potrafię wybrać tej najlepszej, ponieważ są tak różnorodne gatunkowo, że jest to prawie niemożliwe.
A jak u Was wyglądają trzy ostatnie miesiące?
Paulina_Possi

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).