Podsumowanie września

 


Cześć, 

dziś podsumowanie miesiąca.


Wrzesień, 
to trochę jeszcze lata,
ale i trochę jesieni.

Gdy przychodzi wrzesień, 
uczeń w szkole krzyczy:
jesień!

Mundurek gotowy, 
plecak spakowany,
dzwonek pierwszy dzwoni,
witając nowo przybyłych, 
i znanych kamratów. 

Dla innych zaś to miesiąc;
kontemplacji duszy, 
urodzaju barw,
jesiennych spacerów, 
i obserwacji zmieniającego się 
świata...

Dla studenta oddech wytchnienia,
i czas czasem szalonych podróży.

Dla rodzica wymagający czas...

Ah ten wrzesień, 
przyniósł jesień.


22.09.2021 Wiesz pisany nocą :) mojego autorstwa


We wrześniu działo się bardzo bardzo dużo i trochę nie do końca udało mi się czytać tyle ile bym chciała.  Cieszę się jednak że ten miesiąc jest bardzo aktywny i działo się wiele przyjemnych rzeczy, spotkałam niesamowitych ludzi i podjęłam naprawdę ciekawe inicjatywy, o czym odrobinkę później. 

Mój planowany stosik wyglądał tak: 

Kenneth S. Lynn, Hemingway,
Kiran Millwood Hargrave, Dziewczynka z atramentu i gwiazd, s.270, 7/10
Przeczytana (01.09.2021).
Ks. Józef Tischner, Świat ludzkiej nadziei, z tej zrezygnowałam, to jeszcze nie czas.
Homer, Odyseja,
Rick Yancey, Piąta fala. Bezkresne morze, tom 2 (Aktualnie czytam 77/400).

może coś Schmitta - przeczytane 12.09.2021 Zapasy z życiem, s. 74 ✔
Goliarda Sapienza, Spotkanie w Positano, 29.09.2021, s.205.
Radosław Lewandowski, Australijskie piekło.

Przeczytane poza planami:
Barbara Sieradzan, Pies w domu. Instrukcja obsługi., s. 158, 5/10,
Jaroslav Rudiš, Czeski raj, s. 198, 6/10, (kupiona na WTK 2021),
Abp. Grzegorz Ryś, Znać lub nie znać Jezusa, s. 118, 8/10, 23.09.2021.
Margaret M. Troscalair SOSM, Czy wierzysz, że Jezus może Cię uzdrowić ?

Przesłuchane:

Lucinda Riley, Siedem sióstr, tom 1, 643 minuty 30.09. 2021

Łącznie: 7 książek, czyli 1.221 stron
oraz 1 audiobook - 643 minuty. 

Plany nie do końca wyszły, ale i tak jestem zadowolona, bo to był bogaty miesiąc. 


Posty, które powstały we wrześniu:

Recenzja: John Steinbeck, Myszy i ludzie ,
Plany: Wrześniowe plany czytelnicze
Recenzja: Piotr Bąk, Arkadiusz Gołaś. Przerwana podróż,
Recenzja: Barbara Sieradzan, Pies w domu. Instrukcja obsługi. ,
Recenzja: Kiran Millwood Hargrave, Dziewczynka z atramentu i gwiazd
Moja poezja: wiersz Poezja,
Podsumowanie miesiąca: wrzesień,
Recenzja: Abp. Grzegorz Ryś, Znać lub nie znać Jezusa

Jaki był Wasz wrzesień?

Paulina_Possi


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).