O planach na wrzesień

 Cześć, 

właśnie sobie siedzę i przeglądam książki, które wypożyczyłam w bibliotece. Jedną nawet już podczytuję. Tak sobie pomyślałam, że spontanicznie podzielę się z Wami planami, albo raczej pomysłami tytułów, jakie chciałabym przeczytać we wrześniu. 

Co prawda w tym miesiącu, dziać się będzie sporo, ale myślę, że i tak znajdę czas na czytanie. Bo bez książek, to tak, jakbym była chora :P. 

  • Kenneth S. Lynn, Hemingway, 
  • Kiran Millwood Hargrave, Dziewczynka z atramentu i gwiazd,
  • Ks. Józef Tischner, Świat ludzkiej nadziei
  • Homer, Odyseja
  • Rick Yancey, Piąta fala. Bezkresne morze, tom 2
  • może coś Schmitta, 
  • Goliarda Sapienza, Spotkanie w Positano
  • Radosław Lewandowski, Australijskie piekło


Mam też kilka zaczętych, więc pewnie je najpierw dokończę. Znając siebie, to pewnie będę czytać i zaczęte, i kolejne. Jak to ja :p, wszystko na raz. 




A jak plany wyglądają u Was?  To, co dam radę?

I zapraszam Was na Facebooka, gdzie będę na bieżąco aktualizować tę listę. 


Paulina_Possi


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).