Podsumowanie października

 



Cześć, 

niepostrzeżenie nadszedł już listopad, więc czas podsumować miesiąc pod kątem recenzji i przeczytanych książek. To miesiąc, w którym wróciłam na studia, ale zaangażowałam się też w kilka rzeczy. Jest troszkę mniej czasu na czytanie, ale nie żałuję. Czuję, że to, co robię ma sens :). I przynosi ze sobą jakieś owoce :D. I choć było w tym miesiącu bardzo dużo książek, to tak naprawdę skończyłam tylko kilka z nich.
I w przypadku poprzednich miesięcy wypada to troszkę blado. Więcej zaczęłam niż skończyłam, ale są wśród nich perełki.  

Napiszę też o tych, które zaczęłam. 

Przeczytane:

1.  Marta Madera, Kroplówka z marzeniami, ulubieńcy, s.214.

2.  Louise Nealon, Snowflake, Legimi, s.305,

3. Marianna Sztyma, Pustka,  Empik Go, s. 36 (komiks) 

4. Wojciech Zieliński, Banita, egz. recenzencki, s. 360. 


Liczba stron: 915

Nie podaję ocen, ponieważ każda z nich jest inna. 

Zaczęte: 

Prawie skończone:

Barry Lopez, O ludziach i wilkach, egz. recenzencki od Tania Książka.

Tatiana Tibuleac, Lato, gdy mama miała zielone oczy,

Rebecca Stead, Kłamca i szpieg

Zaczęte: 

John Flanagan, Zwiadowcy. Ziemia skuta lodem, księga 3, 

Ryūnosuke AkutagawaAtsushi Nakajima, Opowiadania japońskie, Legimi

Michelle Quach, Cała szkoła mówi o mnie (teraz będę czytać). 

Widać nie mogłam się zdecydować co mam czytać. 

Jaki był Wasz październik ? 


Recenzje i posty powstałe w październiku:

1. Podsumowanie września klik
2. Spotkanie w Positiano klik
3. Kroplówka z marzeniami klik 
4. Czeski raj klik
5. Premiery wydawnictwa IUVI kilk
6. Uśpione niebo - zapowiedź klik 
7. Snowflake klik
8. O wilkach i ludziach klik

W sumie było więcej postów niż przeczytanych książek, mam nadzieję, że w tym będzie lepiej. 

Pozdrawiam!

Paulina_possi 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).