Czytelnicze podsumowanie stycznia i lutego


 


Styczeń

  1.  Eric-Emmanuel Schmitt, Madame Pylińska i sekret Chopina  7/10.
  2. Paulo Coelho, Piąta góra  8/10 e-book.
  3. Andrzej Sapkowski, Wiedźmin. Ostatnie życzenie 7/10.
  4. A. C. Gaughen, Berło ziemi audiobook *8/10 -> 6/10.
  5. Henryk Bejda, Humor świętych. Historie i anegdoty e-book 7/10.
  6. Maciej Wągiel, Niezbadane wyroki gwiazdy e-book (egz. recenzencki), 5/10.
  7. Radosław Lewandowski, Struny czasu. Yggdrasil. tom 1 audiobook 8/10.
  8. Jakub Szamałek, Cokolwiek wybierzesz, Ukryta sieć #1, booktour, ?/10.
  9. Marcin Zieliński, Góra ośmiu błogosławieństw, 8/10. 




Liczba przeczytanych stron: 1539
Przesłuchałam: 20 godzin i 50 minut.
Najwyżej ocenione: Piąta góra oraz  Struny czasu. Yggdrasil., Góra ośmiu błogosławieństw. 
Najniżej oceniona: Niezbadane wyroki gwiazdy (książka ma ogromny potencjał, ale przy debiucie jeszcze nie jest on wykorzystany). Niedługo powstanie jej recenzja, ponieważ udało mi się przemyśleć zalety i wady tej historii.  
* Po obgadaniu historii z przyjaciółką dostrzegłam sporo mankamentów tej powieści, dlatego po czasie obniżyłam ocenę. 

Luty

  1. Christe Golden World of Warcraft – Narodziny hordy, 7/10*
  2. Aleksander Bańka, Sekretne życie aniołów, e-book, 7/10,
  3. Marcin Cieśla, Tamten świat, komiks, egz. recenzencki, 7/10,
  4. Sara Pennypacker, Realny świat, egz. recenzencki, 8/10,
  5. Łukasz Migura, Paparazzio, egz. recenzenckie-book, opowiadanie
  6. Carlos Ruiz Zafon, Światła września, audiobook*,7/10,
  7. Ryan Calejo, Charlie Hernandez i liga cieni, egz. recenzencki, 6/10,
  8. O. Adam Szustak, Jestem nikim – lekcje Jouzego, e-book, 9/10,
  9. Sofia Lundberg, Czerwony notes, audiobook, 9/10,
  10. autor zbiorowy, Story of my life, 2/10.



Liczba przeczytanych stron: 1490,
Przesłuchałam: 17 godzin 24 minuty,
Najwyżej ocenione: Jestem nikim – lekcje Jouzego, Czerwony notes
Najniżej oceniona: Story of my life
* czytelnicze wyzwanie moje i przyjaciółki. Polega ono na tym, że każda wybiera drugiej jedną książkę do przeczytania w miesiącu. Wybieramy jednak te, które same przeczytałyśmy. Za każdą przeczytaną książkę mamy 1 punkt. (w czasie), za przeczytaną po czasie (0,5). Stan punktowy na 28.02  Moje punkty: 1,5 do 2 Oli. 


Lubicie czytać takie zestawienia? Jak idzie Wam czytanie w 2021 roku? 

Zrecenzowane książki: 
Charlie Hernandez i liga cieni klik
Realny świat klik
Paparazzo klik
Wiedźmin. ostatnie życzenie klik
Madame Pylińska i sekret Chopina klik


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).