Podsumowanie czerwca


      Czerwiec miałam wolny ze względu na to,że w tym roku pisałam matury.
Postanowiłam ten czas przeznaczyć na odpoczynek i czytanie. Miałam w planach 12 pozycji, jednak niestety nie podołałam. Stosik zmniejszył się do 4 pozycji. Jednak były to nie byle jakie powieści.
Każda z nich pozostawiła we mnie pewne emocje, doświadczenia, ciekawe przygody.

Przejdę więc do listy przeczytanych książek:
1. ,, Czerwona królowa" Victoria Aveyard
Książka, którą oceniłam 9/10.  Historia Mare jest świetną powieścią, która przyciąga, nie tylko interesującą fabułą, autorka dobrze wykreowała bohaterów i ich życie, nie są oni wyidealizowani, idealni, są bardzo różni... .


2. ,,Zapach rumianku" Krystyna Siesicka 
Po książkę sięgnęłam dzięki mojej babci, która bardzo polecała mi humorystyczną historię, którą stworzyła autorka. Nie żałuję, historia przepełniona jest nie tylko humorem, zawiera również wiele ciekawych fragmentów, które pokazują jak skomplikowany jest wybór życiowej drogi.Książkę oceniłam 7/10. Jest to bardzo ciekawa powieść, o nie skomplikowanej fabule, ma niezwykły klimat, zupełnie inny niż większość bardziej współczesnych nam młodzieżówek.  

3. ,,Ja, diablica" Katarzyna Berenika Miszczuk
Dużo pisać nie będę, ale powiem Wam,że nie polubiłyśmy się z diablicą... .
Książkę oceniłam bardzo srogo 3/10.
Przekonajcie się sami... .


4. ,,Folwark Zwierzęcy" George Orwell
Książkę oceniłam 10/10, to po prostu  świetna powieść.
Nie umiem w skrócie nic o nie powiedzieć, po prostu się nie da.

Podsumowując:

Liczba przeczytanych książek: 4
Liczba przeczytanych stron: 1053
Liczba postów: 7
Najwyżej oceniona powieść: ,,Folwark zwierzęcy"
Najniżej oceniona powieść: ,,Ja, diablica"
Średnia ocen: 7,25
Największa liczba odwiedzin: 221 ♥️ Dziękuję ♥️

Liczba zaczętych książek: 7 

                                                                                                                     Possi

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).