Zapowiedź recenzji i zapiski z tworzenia

 


Zapowiedź recenzji

Nie wiem,czy ktoś z Was słyszał o książce Motherless Mad Bartnickiej, ale jestem na końcu książki i: 

* chcę skończyć czytać i nie chcę skończyć czytać,

* mam ogromny problem z recenzją, książka bardzo mi się podoba,

* mam tak dużo myśli, że nie wiem jak je poukładać,

* trzyma mocno,

* widzę w niej tak dużo,

* chyba dawno nie wybrałam tak wielu cytatów,

* napisałam wiersz na jej podstawie,

* mam pustkę, jak mam napisać coś z sensem,

* chyba nagram jakieś gadanie na jej temat, (może mi się polepszy),

* bardzo ją Wam polecam,

* dawno nie miałam wrażenia, że książka może być tak pełna

* cały czas o niej gadam,

* chyba zachęciłam już ze 2 osoby,

*Help!

*wiersz może być niezrozumiały, ale jest bardzo związany z fabułą.

 

Wiersz poniżej, jak macie ochotę możecie się wyrazić.


Possi 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).