Podsumowanie listopada

 


Cześć moi drodzy, ale ten czas pędzi... Dopiero pisałam o premierach i podsumowywałam październik,
a tu przedostatni miesiąc dobiegł końca. Czy tylko mnie, te ostatnie tygodnie roku, tak szybko mijają?

Można by rzec, że dni suną tak szybko, jak opadły w tym roku liście z drzew... 😅.
Dobra, może już się nie będę roztkliwiać...

W listopadzie udało mi się przeczytać: 6 książek, poprawiając swój rekord czytelniczy do 81 pozycji. 
wśród nich:

  • Sara Pennypacker, Pax. Droga do domu, tom 2, s. 362,
  • Rebecca Stead, Kłamca i szpieg, s. 194, 
  • N. H. Kleinbaum, Stowarzyszenie umarłych poetów, s. 156, 
  • Marie Aubert, Dorośli, Legimi, e-book, s. 125, 
  • S. J. Scott, Pisz jak mistrz (...), egzemplarz recenzencki, e-book, s. 104.
  • Manon Steffan Ros, Niebieska księga z Nebo, s. 141.
Może liczba przeczytanych książek nie jest duża, ale to bardzo intersujące tytuły, które polecam. Kilka z nich ma już swoje recenzje, kolejne będę pisać w weekend. 
Łączna liczba przeczytanych stron: 1.082.

Posty, które powstały w listopadzie to:

Paulina 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).