Czerwcowa polecajka kosmetyczna

 Cześć!

W maju takiego postu nie było, więc wrzucam w czerwcu, jedną z kosmetycznych polecajek. W tym wpisie napiszę o trzech produktach do jamy ustnej. O dwóch pastach do zębów i proszku wybielającym.


Pasty Niyok  Ice Mint & Spearmint

Skład: Cocos Nucifera Oil*, Xylitol, Aqua, Calcium Carbonate, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Cellulose Gum, Aroma, Sodium Coco-Sulfate, Limonene, Magnolia Officinalis Bark Extract.

 

99,6% naturalnego pochodzenia w całym produkcie

*z rolnictwa ekologicznego

(Ice Mint)


Skład: Cocos Nucifera Oil*, Xylitol, Aqua, Calcium Carbonate, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Cellulose Gum, Aroma, Sodium Coco-Sulfate, Limonene, Magnolia Officinalis Bark Extract.

 

99,6% naturalnego pochodzenia w całym produkcie

*z rolnictwa ekologicznego

 (Spearmint)


Pasty kupiłam w Rossmanie 

Cena: 15.99 zł do 30.06.2021 jest promocja, poza nią cena wynosi ok. 20 zł.

Pojemność: 75 ml

Tubka wystarcza średnio na 2-3 miesiące, czasem dłużej.


Opinia:

Past do zębów firmy Niyok używam od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolona. Dobrze mi się myje nimi codziennie zęby. Pasta dobrze czyści, ma się uczucie odświeżenia po umyciu. Przyjemnie się rozprowadza i nie trzeba nakładać ogromnych ilości. To pewna wydajność. Używając każdego dnia zauważyłam, że pasta bardzo ładnie oczyszcza zęby pod kątem usuwania przebarwień. Z tych dwóch bardziej odpowiada mi ta w szarej tubce (Spearmint). Jej smak jest bardziej neutralny i delikatniejszy. Ta druga myje dobrze, ale używam jej dla zmiany, raz na jakiś czas. Przeszkadza mi smak, taki bardzo gumowy. No, ale to zależy kto, co lubi :).


Znacie tę pastę?



Drugi produkt, który chcę Wam pokazać/zaprezentować to: TEETH WHITTENING POWDER, czyli proszek wybielający do zębów.



firma: OptiSmile natural

cena: 5.45 zł

waga: 30 gram

miejsce zakupu: Action 


Ostatnio takie proszki do wybielania zębów stały się bardzo popularne, jednak wiele z nich ma dość duże ceny. Co mnie dość nie przekonuje. Ponieważ za podobne 20-30 gram płacimy średnio 40-50 zł. Przynajmniej takie propozycje widziałam w drogerii Rossmann. Chciałam się przekonać jak mnie będzie odpowiadał taki kosmetyk, więc przy okazji zakupów w Action znalazłam właśnie ten. Cena jak na początek myślę idealna. 




Produktu oczywiście już używałam, nawet kilka razy. I na początku muszę Wam powiedzieć, że uczucie jest dość zaskakujące, gdy zaczniecie myć zęby, po nabraniu na szczoteczkę proszku. Chwilami miałam wrażenie jakbym myła zęby kredą, ale z czasem się przyzwyczajałam. Zęby powinno się szczotkować 3-4 minuty, a potem bardzo dokładnie wypłukać. Co prawda ja czasem wolę je jeszcze ciut przemyć. Do mycia zębów tym proszkiem używam trochę twardszej szczotki niż na co dzień. 

Zapytacie jak z efektem? Myślę, że jak na tę cenę jest dobry. Zęby są oczyszczone, jaśniejsze. Na języku czasem pozostaje miętowy posmak i odczucie proszku. 

Używaliście czegoś podobnego?

Paulina_Possi 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).