Czytelnicze podsumowanie kwietnia




 Cześć,

 z dużym opóźnieniem, ale postanowiłam napisać kwietniowe podsumowanie miesiąca. Te ostatnie miesiące nie są niestety aż tak bogate w czytanie, jak poprzednie, ale w stosunku do poprzednich lat i tak już popełniłam rekord. W 2020 roku, w kwietniu przeczytałam ledwo 16 książek, w 2021 roku jest ich 31 :). Prawie dwa razy tyle, co rok temu. Owszem wśród tytułów są również audiobooki, ale ja je normalnie wliczam w książki. 

Przeczytanych pozycji w tym miesiącu było: 4.
Najwyższą notę dałam: 10/10 i otrzymał ją Hobbit J.R.R Tolkiena,
Najniższą notą była: 6 i tę ocenę otrzymała książka z booktouru: Sucinum. Tajemnice bursztynowego szlaku Camille O'Naill. 
Przesłuchałam audiobooka: Ruiny Gorlanu. Zwiadowcy księga I. (8 godz. 7 min). wyzwanie od Oli, które mnie bardzo, bardzo pozytywnie zaskoczyło i zachęciło do sięgnięcia po kolejne tomy! Przyniosłam już z biblioteki, ale jeszcze czeka. 

Z zaczętych w tym miesiącu dwóch serii, zamierzam kontynuować obie. Władcę Pierścieni Tolkiena i Zwiadowców Flanagana. 

Przeczytałam jeszcze: 

* Tomasz z Akwinu Mikołaja Olszewskiego,

* Praktykujący, ale czy ... wierzący? O. Lecha Dorobczyńskiego.

Jak widać dwie pozycje z kręgu literatury religijnej. Pierwszą czytałam z ciekawości na studia (filozoficzne) ponieważ chciałam się dowiedzieć, co święty Tomasz pisał, o czym mówił. W najbliższym czasie z pewnością poszukam dalej pozycji dotyczących świętego. Drugą książkę przeczytałam, ponieważ po rekolekcjach Ojca, chciałam zobaczyć jak pisze do młodych i muszę powiedzieć, że to bardzo wartościowa książka dla młodszych i starszych, chociaż trzeba pamiętać, że to młodzi są pierwszym odbiorcom. 

Jeśli chodzi o sama statystykę to wygląda to tak: 

Przeczytanych stron: 870. 
Przesłuchałam: 8 godzin i 7 minut. 

Z opisanych wyżej pozycji właściwie o każdej możecie gdzieś przeczytać. 

  • Camille O'Naill Sucinum Tajemnice bursztynowego szlaku klik (blog)
  • John Flanagan Ruiny Gorlanu. Zwiadowcy księga I klik  (blog)
  • Mikołaj Olszewski Tomasz z Akwinu klik (NaKanapie.pl)
  • O. Lech Dorobczyński Praktykujący, ale czy ... wierzący? klik (NaKanapie.pl)
  • J.R.R Tolkien Hobbit klik  (NaKanapie.pl) na blogu też się pojawi, tylko bardziej rozbudowana. 
Jak Wasz kwiecień ?

Paulina_ Possi 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).