Pomysły na prezenty-last minute

Cześć, 
dziś post z pomysłami na prezenty świąteczne. To już ostatni moment na kupienie upominków dla najbliższych. 

Do świąt pozostało niewiele czasu, 8 dni. To z jednej strony bardzo dużo (szczególnie dla niecierpliwych osób), a z drugiej to minie tak szybko, że nim się obejrzymy będzie Wigilia, będziemy spędzać czas z rodziną. 

Dlatego postanowiłam zrobić listę prezentów last minute, dla osób, które nie mają pomysłów. 
Znajdziecie tu książki, ale nie tylko. 

Zacznijmy od najmłodszych: 

Dla bardzo małych istotek, kilku miesięcznych, rocznych; ciekawym pomysłem może być body 
z interesującym, unikalnym napisem. Na stronie możecie znaleźć wiele pomysłów, motywów 
i tekstów. Są również zestawy dla całej rodziny. Zobaczcie sami Fabryka Bodziaczków.pl

Dla starszych dzieci, bardziej samodzielnych, umiejących czytać od 5 lat wzwyż, polecam bardzo ciekawą, pięknie wydaną książkę pt. O czym szumią wierzby, od wydawnictwa Firma księgarska Olesiejuk Możecie ją kupić w Carrefour, Empiku i najpewniej w wielu innych księgarniach. Ta którą widzicie poniżej jest przepięknie wydana, możecie odnaleźć w niej prześliczne ilustracje. Ciężko oderwać od niej wzrok. Sama w tym roku podaruję ją w prezencie. Ja za swoją dałam ok. 20 zł. Poza nią na stoisku w Carrefour możecie znaleźć kilka innych interesujących pozycji dla dzieci. 

A po przeczytaniu książki można obejrzeć film z 1949 r. lub 2006 r
Dla dzieci w wieku 11-15 lat polecam: Serię  Chowańce Adama Jaya Epsteina i Andrew Jacobsona. 
To seria czterotomowa, której trzy tomy recenzowałam na blogu. Wszystkie książki wyszły dzięki Wydawnictwu IUVI. Historia opowiada o trójce przyjaciół, które są zwierzętami: żabą, ptakiem
i kotem. Przed bohaterami trudna misja, muszą pokonać wiele przeszkód i ochronić swój świat, opiekunów przed utratą magii, mają chronić krainę przed złem. 
Bardzo ciekawa, lekka i przyjemna przygodówka, trochę podobna do Harrego Pottera, tylko, że tu zwierzęta są głównymi bohaterami. 

recenzje:

Dla dziewcząt polecam serię Pamiętnika nastolatki Beaty Andrzejczuk;
Jedna z moich najulubieńszych serii dla nastolatek, do tej pory uwielbiam do niej wracać. 
Książa opowiada historię Natalii, która często mówi o sobie Natka. Tak wołają do niej koleżanki w klasie.  W powieści towarzyszymy głównej bohaterce w jej przeżyciach, doświadczeniach, wyborach, poszukiwaniach pasji. A to wszystko dzięki formie, jaką przybrała książka. Jest ona pisana w formie pamiętnika. Myślę, że każda dziewczynka znajdzie w niej coś dla siebie. Dla mnie to są wspomnienia czasów, które powoli zanikają. Kiedyś używało się GG i tlenu, trochę to wszystko inaczej wyglądało, a pamiętnik jest i moim pamiętnikiem. Wtedy był dla mnie również przewodnikiem, po tym jak dalej wygląda edukacja, jak to się żyje mając 13, 16, 18 lat. Oj, świetna przygoda. Czytajcie, bo warto! 

źródło


Poza powyższymi propozycjami, zachęcam również do sięgnięcia po Paxa Sary Pennypacker. 
Czytała cała moja rodzina; mama, babcia i sąsiadka. I wszyscy się ze mną zgodzili, że ta książka jest po prostu niesamowita.  Trudno się od niej oderwać.  Niestety, nie potrafię odpowiedzieć na pytanie, dla jakiej grupy wiekowej jest ona najodpowiedniejsza. To chyba nie zależy od wieku, a od wrażliwości.  Łzy mogą polecieć. Książka opowiada historię chłopca i jego lisa, którzy przez nadciągającą wojnę muszą się rozstać. Dla obu nowy świat jest przerażający, mimo wielu przeciwności przyjaciele postanawiają się odnaleźć. W książce obserwujemy obu bohaterów, widzimy ich wędrówkę. Rozdziały są naprzemienne, więc widzimy ich dokonania w podobnym czasie. Paxa się nie zjada, to on pożera nas. To jest mój osobisty hit, i mimo, że minęło już sporo czasu jak go czytałam, to nadal jestem w szoku. Polecam! 

Polecam jeszcze jedną swoją ulubioną serię - Klątwa tygrysa Colleen Houck.
Serię czytałam dość dawno, jeszcze zanim zaczęłam pisać recenzje na blogu. 
Więc już jakiś czas temu, nadal jest moja ulubioną z powieści fantasy. 
Książka opowiada przygody Kelsey Hayes, zwykłej nastolatki, która próbuje poukładać swoje życie i idzie do pracy - do cyrku. Wtedy zaczyna się dziać coś niesamowitego. 
Tajemnice, zagadki, legendy, Indie, Ameryka, miłość - to wszystko możecie znaleźć w tej historii. 
Warto ją przeczytać! 

źródło

No, dobrze,dobrze już ostatnia książka :) 

Wszystkim bez wyjątku polecam książki Reginy Brett, a w szczególności Mów własnym głosem.
To świetna propozycja dla tych, którzy poszukują swojego miejsca, siły. 
Lekcje autorki dają nam dużo do myślenia, przekazują ciekawe metody działania i przede wszystkim do niego inspirują.  
źródło

Dobrze, dobrze już koniec tych książkowych propozycji, ale nie tych dla zaczytanych :). 

Po pierwsze to może coś dla zabezpieczenia książek w podróży: etui na książki, bądź czytniki.
Chciałam zaproponować te od Różowej Fabryki, ale niestety już nie można u nich zamawiać.
Śliczne etui w bardzo dobrych cenach. Myślę, że na allegro też się jeszcze jakieś znajdą. 

Kolejna propozycja to może jakaś zabawna koszulka z postaciami z książek, bądź napisami, regułami językowymi. Bardzo popularne i wspaniałe wzory znajdziecie na stronie Nadwyraz.com 
Poza koszulkami są jeszcze torby,  kubki, skarpetki. 

Znalazłam jeszcze stronę Książka w mieście, gdzie też możecie zakupić etui na książki. 


Moje ostatnie propozycje to kalendarze i plannery. 
 Na stronie Folkstar.pl możecie kupić ładne kalendarze, w piękne słowiańskie, ludowe wzory. Są jeszcze akcesoria, kubki, długopisy, ołówki. Również dostępne w wzory związane z miastami jak; Łódź, Warszawa, Gdańsk, Wrocław, Zakopane. 

Inny kalendarze znalazłam jakiś czas temu w internecie, bardzo mi się spodobały, ale ja już kupiłam sobie na 2019r. Więc może Wam się spodobają. GINDI

Na koniec, proponuję Wam jedną interesującą stronkę z plannerami różnego rodzaju. 
Cobyśmy w 2019 roku wszyscy byli dobrze zorganizowani. 
Zajrzyjcie na Ogarniam się

I to by chyba było na tyle. 

AAAA! Mam jeszcze jeden pomysł. Ta propozycja jest dla osób wierzących, które chciałyby mieć przy sobie piękny różaniec na rękę, palec, lub piękną bransoletkę. 
Zajrzyjcie na Mia Maria

Teraz to już koniec! 

Naprawdę! 

Życzę Wam wielu pięknych pomysłów i świetnej zabawy przy pakowaniu prezentów,                           i obdarowywaniu innych!
Wszystkiego dobrego!
Possi 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).