Zapowiedź


Pozostał jeden dzień do premiery! (24.05.2017)
Już za chwilę będziecie mogli przeczytać trzeci tom cyklu ,,Czerwona królowa" pt. ,,Królewska klatka" autorstwa Victorii Aveyard.

"Maven mnie nie zabije. Nie zrobi tego. Poznaję to po jego dotyku. Długie, blade palce nadal obejmują mój nadgarstek, chociaż unieruchamia mnie smycz, którą Srebny władca cały czas ściska w drugiej dłoni. Nawet teraz, gdy ma nade mną absolutną władzę, nie puszcza mojej ręki. Wolałabym umrzeć, niż tkwić w tej klatce, w matni szaleństw i obsesji młodocianego króla".
(opis z tyłu książki).
Dodatkowo zapraszam na darmowy fragment: klik
Jeżeli jednak nie znacie serii od początku to mam również dla Was darmowe fragmenty do zapoznania się z serią :D
Tom I ,,Czerwona Królowa"
Tom II  ,,Szklany miecz"



Dla zainteresowanych serią mam również  ciekawą propozycję a jest nią 30% kod rabatowy na dwa pierwsze tomy serii.

Znajdziecie go TUTAJ
 
 
                                                                                                                                       Possi 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).