Czas na podsumowanie roku 2016

źródło
Koniec roku 2016 zbliża się nieubłaganie, czas więc podsumować pod względem blogowym calutki rok w nieco większym stopniu. Dzięki zmianom jakie dokonałam w tym roku w kontekście blogowym jest to,że zaczęłam pisać na blogu recenzje, co w jakimś stopniu zmieniło jego tematykę. Wzbogaciło mnie samą i spowodowało wzrost ilości książek w moim pokoju, jaki i zwiększyło ilość przeczytanych przeze mnie książek. W tym roku ich liczba wyniosła 41, może nie oszałamiająca, ale zadowalająca. Wszystko skrupulatnie zanotowane na kartkach książkowego notatnika.
  
        Niestety nie wszystkie zrecenzowałam chociaż plany były wielkie. Zrecenzowanych powieści jest 19, ale jako ostania w 2016r. pojawi się recenzja dziś skończonego thillera ,,Jeden za drugim" autorstwa Chrisa Cartera.
                 Na moich pólkach przybyła za to oszołamiająca liczba sięgająca gdzieś ok.65 pozycji. Kilka z nich to książki przekazane mi przez wydawnictwa IUVI i Septem  (Grupa wydawnicza Helion). Inne to prezenty, jednak większość z nich została zakupiona przeze mnie.
   Co do wydawnictw to udało mi się nawiązać dwie współprace z wydawnictwami IUVI i Septem za co serdecznie dziękuję. Mam nadzieję,że współprace nadal będą obowiązywać w 2017 roku.


     
    Blog skończył w tym roku drugie urodziny, dlatego chciałabym Wam ogromnie podziękować za ponad 14.000 wyświetleń i 22 obserwacje oraz ponad 200 obserwujących na instagramie i ok. 100 osób na fanpage strony. Dziękuję za dodane komentarze i liczne udostępnienia.
Mam też zaplanowany dla Was konkurs z okazji dwóch lat w blogosferze, ale rozpocznie się gdzieś w połowie stycznia, gdyż w okresie przed świątecznym było wiele tego typu przedsięwzięć.  




Uważam,że ten rok w wielu dziedzinach życia był bardzo udany, kilka rzeczy zmieniło się w moim życiu. Zmieniło  to trochę moje zainteresowania i drogę w przyszłość. Znalazłam czas na rozwijanie pasji, konkretnie mam na myśli fotografię, gdyż od października chodzę na kurs. Uczę się kadrowania zdjęć i rożnych ustawień. Poznaję samą siebie, aparat i własne pomysły, nowe sposoby i perspektywy.  Od czegoś trzeba było zacząć.
W tym roku udało mi się uczestniczyć w dwóch dużych przedsięwzięciach, a mianowicie były nimi Krakowskie Targi Książki i VI- salon ciekawej książki w Łodzi. Poza tym uczestniczyłam  w trzech booktourach, czwarty z nich jest w trakcje. Czekam na książkę. Myślę,że spróbuję sama taki zorganizować, ale jeszcze nie wiem z jaką książką.  Niedawno brałam udział w wymianie pocztówkowej u Pocztówkowych Elfów.  Z takich większych akcji to chyba było by na tyle. Poza tym spotkałam się klika krotnie z moją najlepszą przyjaciółką Olą. Za co bardzo jej dziękuję ! To były niezwykłe dni i przeżycia! :) No i oczywiście nasze rozmowy.

Rok był bardzo obfity w premiery książkowe i filmowe, ma nadzieję,że przyszły będzie równie niesamowity. Mam nadzieję,że będę mogła przeczytać więcej książek, obejrzeć więcej filmów i mam nadzieję,że więcej będę recenzować i,że Was nie zawiodę drodzy czytelnicy.
źródło


Kochani, 2016 rok dobiega końca dlatego pragnę złożyć Wam z tej okazji życzenia:
Dużo zdrowia, spełnienia marzeń, prawdziwych przyjaciół, dużo niesamowitych wrażeń, niesamowitych książek, dobrego kina, samych szczęśliwych dni, żadnych smutków, czasu na przyjemności, bogatego portfela na dobre zachcianki, znakomitej imprezy, świetnych ludzi u boku, maturzystom zdania matury na jak najwyższy %, wielu pomysłów i ogromnej weny.
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2017!!  :stars:💙😀😃🎆🎆🎇🎇🎈🎈🎉
                                                                                                                         Possi

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).