Rodzina

    Zastanawialiście się kiedyś ile daje nam rodzina?
Właśnie, nie zawsze zdajemy sobie sprawę. Pędzimy codziennie, każdego dnia jak wicher.
Dzień za dniem przewijają się nam przed oczami.
Czas się zatrzymać!
Usiądź na chwilę, samemu w pokoju, znajdź czas na wewnętrzne rozmyślanie.
Kiedy ostatni raz odwiedziliście swoją dalszą rodzinę? Z innego miasta, gdzie rozszedł się kontakt?
W czasie zabiegania zapominamy o naszej rodzinie, własnych korzeniach i pochodzeniu.
Nasi kuzyni, jak wyglądają po latach, ile mają teraz lat? Nie jesteś ciekaw? Mnie zawsze to intrygowało. Gdzie oni są?
Wakacje to czas, kiedy możemy odpocząć i odnaleźć trochę czasu dla innych.
      Zawsze lubiłam oglądać z rodzicami zdjęcia ze wspólnych wakacji, z chwil, kiedy oni byli mali, tak samo z dziadkami. Zawsze przyciągały mnie ich historie opowiadane z lat, które już przeminęły.
    Tylko skąd mam wiedzieć kim są osoby ze zdjęć, których nigdy nie widziałam.
Czy wciąż mają kontakt ? Tak, mamy! No, to co wyruszamy w drogę!
Bilety kupione, rzeczy spakowane! Więc w drogę!
   Opowieści o tym , jak razem spędzali czas, wspólne wypady, zabawy. Niech powrócą wspomnienia z dawnych lat, Niech ożyją tamte dni!
Wtedy komputerów nie było! Rodzina była bliżej siebie. Pora odkopać kontakt i odbudować na nowo. Odkurzyć stare zdjęcia i opowiadać historię, niech ożyją wspomnienia.
    Przyznam szczerze,że od kilku lat marzyłam o tym by ujrzeć twarze mojej rodziny, zobaczyć jak naprawdę jest ona wielka. Kim są osoby z fotografii, co teraz robią. W tym roku, kiedy moje wakacje zmieniły kierunek, odwiedziłam rodzinę :). Moje spełnienie, pragnęłam tego, jak nie wiem co.
Dziękuję!   Czasem nie zdajemy sobie sprawy jak wspaniałe osoby nas otaczają, ile mogą nam dać.
Historii, radości, nawet najmłodsi mogą dać nam wiele. Przywracając przez zabawę wewnętrznego dzieciaka i radość. Jak zwykła wycieczka do parku potrafi ukazać go w nowy sposób, magiczny, w którym roi się od historii. Przy okazji na nowo można poznać własne miasto.
  Minął zaledwie tydzień, jednak tak wiele, sobie uświadomiłam, odnalazłam, wyrwałam ze snu we własnym wnętrzu. Mam nowe postanowienia, ważne zadanie. Co zaś najważniejsze wspaniałe wspomnienia. DZIĘKUJĘ!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).