Wakacyjne plany

Książkowy stosik na wakacje, jak każdy zaczytany mam  i swój.
1. ,,Calder"- narodziny odwagi" Mia Sheridan Wydawnictwo Septem
2. ,,Panika" Lauren Oliver Moondrive
3.,,Chowńce- Pałac snów" Adam Jay Epstein, Andrew Jacobson Wydawnictwo IUVI
4.,, Tajemny ogień" C.J Daughtery Moondrive
5.,, W ramionach gwiazd" Amie Kaufman, Megan Spooner  Moondrive
6.,, Eden - nowy początek" Mia Sheridan Wydawnictwo Sepem
7.,, Stinger -żądło namiętności" Mia Sheridian
8.,,Klątwa tygrysa" Colleen Houck Wydawnictwo Otwarte
9.,,Jutro" John Marden Wydawnictwo Znak

 Niektóre, z książek otrzymałam z wydawnictw, inne zaś kupiłam.
Jest to mój stosik marzeń, stosik wakacyjny, mam nadzieję,że uda mi się wszystkie przeczytać, a nawet więcej. Dwie z tej listy zaczęłam, recenzje powinny pojawić się w najbliższym czasie.  Podpowiem Wam,że jedna z tych książek to romans, druga zaś przygodowa.
Jakie macie opinie na temat tych książek? Co polecacie?
Do stosiku w miarę możliwości będę dodawać linki bezpośrednio do recenzji!
                                                                                                          Zaczytanych wakacji!!
                                                                                                                   Possi

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).