Wyzwanie czytelnicze 2019

Cześć, moi drodzy
Przywitał nas nowy rok: przed nami 365 dni do zapełnienia, karty historii naszego życia do zapisania, nowe rozdziały w życiu.  Postanowienia i plany.
Nie ukrywam, ja swoje też mam. 
Wy pewnie też.

Chciałabym ten rok wykorzystać jak najlepiej, i chciałam jakoś go zacząć. To była spontaniczna decyzja. Postanowiłam ogłosić wyzwanie czytelnicze 2019. Dla każdego z Was i samej siebie!
Mam nadzieję, że będziemy się dobrze bawić. 

Za inspirację dziękuję: autorce bloga:Miros de carti

Na samym początku uprzedzam, że jest to mój pierwszy raz, więc na moje błędy paczcie proszę 
z przymrużeniem oka.  

Wyzwanie czytelnicze trwa cały rok: od 4 stycznia do 31 grudnia,  
(w wydarzeniu na fb jest, że 27 grudnia). 

Składa się z 21 punktów. Dlaczego 21? 
Początkowo miało być 19 punktów, ponieważ 2019 rok. 
Pomysł się jednak zmienił. W tym roku skończę 21 lat i tak symbolicznie postanowiłam to zapisać 
w wyzwaniu. 

Reguły zabawy, są proste:
1. Czytamy cały rok
2. Jeden opis z wyzwania odpowiada jednej książce.
3. Każdy z Was samodzielnie wybiera tytuły, chyba, że sami chcecie żeby ktoś Wam wybrał. 
4. Będzie mi bardzo przyjemnie jeśli dołączycie i podzielicie się wyzwaniem ze znajomymi. 
5. Możecie udostępniać grafikę gdzie chcecie, ale proszę nie wycinajcie nazwy bloga. 
6. Na Facebooku mojego bloga: Pasja naszym życiem - utworzyłam wydarzenie, proszę zapisujcie się tam. Na blogu pod tą stroną/ postem też możecie.

Dobrej zabawy !
Paulina_Possi


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).