Recenzja Goniąc cienie

Na samym początku chciałabym podziękować Pani Marcie Bilewicz.
Książka jest świetna, ciekawie się czyta. Jestem dumna,że mamy w Polsce tak znakomitą autorkę! 

Czekam na kolejne powieści. :) 



"Świat jest pełen zbiegów okoliczności".

 Autorka: Marta Bilewicz
Tytuł: „Goniąc Cienie”
Wydawnictwo: Warszawska Firma Wydawnicza
Data wydania: 2014
Liczba stron;323
Gatunek: Thriller/sensacja/kryminał

Moje spotkanie z książką nastąpiło dzięki Sylwii, dzięki której miałam okazję wziąć udział w book-tourze.
Dziękuję Ci bardzo ;). 



Teraz czas na kilka słów o książce:
   Czytając  poznajemy świat naszych bohaterów, akcja toczy się Nowym Jorku. 
A dokładniej w Chicago. Poznajemy trójkę przyjaciół: Lucasa,Toma i Laurę.
Razem prowadzą agencję detektywistyczną. Prowadzą właśnie sprawę niejakiego Greena złodzieja dzieł sztuki. Poszukiwanego od dawna. Niestety, nic nie jest proste. Tym bardziej życie detektywów. W czasie poszukiwań jeden z nich zostaje ranny. W miejscu zdarzenia pojawia się młoda kobieta.(Chelsea) Pomaga mężczyzną  i udziela im schronienia.
Do czasu aż rany się zagoją i poszkodowany odzyska sprawność.

”Och, do diabła... - szepnął. - Gdyby to było takie proste, to bym się odwrócił na pięcie i odszedł.”


    Chelsea na pierwszy rzut oka wydaje się być zwykłą, niegroźną kobietą.
Lucas przebywając u kobiety, poznaje powoli jej charakter, prace.
Czuje jednak,że skrywa przed nim jakąś ogromną tajemnicę.
Ktoś telefonuje do niej po nocach. Bohater zastanawia się, kto postrzelił jego przyjaciela. W co jest zamieszana? Czy to jej sprawka?

Mordercza ucieczka? Walka o życie z naturą czy śmierć od kuli?
Czy wszystkie tajemnice zostaną rozwiązane?

Czasem nie wiemy, kiedy nasza przeszłość może powrócić do naszego życia.



”Widzisz, przeszłość lubi wracać w najmniej spodziewanych chwilach”.

Twoje życie może się zmienić w najmniej spodziewanym momencie, a miłość potrafi nadejść znienacka .

Moja opinia:


  Przyznam szczerze,że dwa pierwsze rozdziały nie powaliły mnie na kolana.
Postanowiłam dać sobie szansę i nie  odłożyłam  książki na bok. Czytałam dalej... .
Aż wciągnęło mnie tak,że nie dałam rady wyciągnąć nosa z książki.
  Dlaczego? Akcja książki dzieje się bardzo dynamicznie, poznajemy coraz lepiej bohaterów, tajemnice oraz ich przeszłość.
Ona jednak nie zawsze bywa łatwa.
Błędy przeszłości wracają jak koszmarna mara senna... .
  

    Książkę  czyta się  dość szybko i lekko.
Nie jest ani jakaś ciężka ani trudna.
Bardzo mi się podobała. Szkoda,że to już koniec.
Końcówka była bardzo interesująca jaki i zaskakująca.
Trudne i emocjonalne chwile przeżywałam wraz z bohaterami.

Polecam wszystkim, którzy lubią : kryminały, thrillery lub chcą tak jak ja spróbować innej odmiany literatury, oraz niedowiarkom, którzy nie wierzą w polskich pisarzy.



 ”Wiecie co jest niezwykłe? Dwóch facetów może się pobić, stłuc, poturbować i to o kobietę, a potem nadal są przyjaciółmi. Kobiety tak nie potrafią. Od razu chwyciłyby się za kudły, wyszarpały, podarły ciuchy i do końca życia byłyby wrogami.”
 Źródło cytatów

 Ps Zdjęcia i tekst recenzji należą do mnie. Proszę o nie kopiowanie bez mojej zgody.

                                                                                                  Miłego czytania;)
                                                                                                            Possi

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).