20 faktów o mnie.

20 książkowych faktów. 
1. Ciągle kupuje nałogowo książki nawet jeżeli jeszcze wszystkich nie przeczytałam.

2. Mam chyba ze 30 do przeczytania;p
 
3.Aktualnie czytam; ,,Czy wspomniałam,że Cię kocham?" Estelle Maskame.
Skończyłam ,,Goniąc cienie" Marty Bilewicz.

4.Ostatnio sięgnęłam po literaturę biograficzną, thrillery i kryminały. Wcześniej ich nie czytywałam i żałuję. 

5.Mam bardzo wiele książek kupionych na promocjach bądź wyprzedażach.  

6.Lubię odkrywać nowe nieznane tytuły.

7.Rzadko kupuje zaraz po wydaniu Bestselery, chociaż trudno mi się powstrzymać;p  

8.Ile jest książek na moich półkach to nie wiem, ciągle liczba się zmienia.

9. Lubię zakładki, sama je robię, jak czytam to lubię je zmieniać.

10. Lubię znajdować niespodzianki w książkach:karteczki, zakładki, rysunki, bilety i inne.

11.Uwielbiam znajdować cytaty w książkach,czasami je zaznaczam lub zapisuje.

12.Mam zeszyt w, którym zapisuję przeczytane książki.

13.Częściej czytam swoje własne książki niż te z biblioteki.

14.Ciągle pożyczam od kogoś jakieś najczęściej od przyjaciółki i od babci.

15.Książki potrafią mnie tak pochłonąć,że nie wiem co się dzieje dookoła.
 
16.Wolę książki od telewizji.

17.Czasami liczę ile zostało mi stron do końca książki bądź rozdziału.
     Najczęściej w przypadku lektur ;p.

18. Lubię książki w miękkiej okładce, nie ważne czy duży format czy mały.

19. Na moich półkach przeważają książki Fantazy. 

20. Nie jestem fanką romansów nie każdą przeczytam.


Nominuję ;
http://majkabloguje.blogspot.com
http://krzywerecenzje.blogspot.com/
www.isabelczyta.blogspot.com
http://poprostutocokocham.blogspot.com/




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).