Czytelnicze podsumowanie kwietnia

 


Cześć, 

trochę ostatnio zapomniałam podsumowywać miesiące pod kątem przeczytanych książek. 

Z jednej strony zabrakło czasu, z drugiej jakoś tak nie wyszło to ostatnio. Nadrabiam więc kwiecień, a z czasem może wrzucę z poprzedniego miesiąca.  W kwietniu było u mnie różnie z intensywnością różnych zajęć,  ale czas na czytanie znalazłam! Bo jak nie czytam, to tak jakbym była chora. To już jak z tlenem, bez tego ciężko żyć. Oho, zabrzmiało ponuro. 

W kwietniu przeczytałam i wysłuchałam 10 różnych historii:

  1. Paulina Stępień, Tartak leśna osada, audiobook, wyzwanie od Oli, horror
  2. Katarzyna Zawodnik, Zapisz zmiany, egz, recenzencki, e-book, fantastyka
  3. Stephane Garneir, Żyć jak Mały Książę, poradnik
  4. Amanda Kruk-Gawędzka, Moje osiem cudów, egz. recenzencki, literatura dziecięca
  5. Izabella Agaczewska, Sanatorium cudów, egz. recenzencki, literatura dziecięca / młodzieżowa
  6. Eri Tsuruyoshi, Blue Phobia, manga
  7. Ioka Waco, Pensjonat w zaświatach, tom 1, manga
  8. Krzysztof T. Dąbrowski, Nieznośna niewyraźność bytu, e-book, egz. recenzencki, zbiór opowiadań si-fi, tzw. drabble
  9. Takei Hivoyuki, Shaman king, tom 1, manga
  10. Ioka Waco, Pensjonat w zaświatach, tom 2, manga. 
Przeczytałam: 1 763 strony, przesłuchałam: 857 minut. W czym są: 4 mangi, 2 e-booki, 3 książki i audiobook. 

Jaki był Wasz kwiecień?


Paulina

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).