Dzień babci i dziadka



   W tym tygodniu obchodzimy dwa bardzo ważne święta: Dzień Babci i Dzień Dziadka, to piękny czas, w którym możemy podziękować naszym dziadkom, za to, że z nami są. 

źródło
Moi dziadkowie, od zawsze byli bardzo ważni w moim życiu i nadal tak jest. Spędziliśmy ze sobą dużo czasu. Kiedy byłam mała mieszkaliśmy w piątkę wszyscy razem. Rodzice w tygodniu szli do pracy, a babcia z dziadkiem byli już na emeryturze i zajmowali się mną pod nieobecność rodziców. 
Razem się bawiliśmy, ale i pomagałam dziadkom ile mogłam, oczywiście w zależności od wieku. 
Gdy miałam 6 lat przeprowadziliśmy się, dziadkowie odwiedzali nas często i sami też przyjeżdżaliśmy do nich. Wszystkie wakacje i ferie spędzałam pod opieką dziadków. 

Babcia i Dziadek zawsze są blisko, gdy jest potrzebna pomoc wystarczy jeden telefon.

Dziś mam 20 prawie 21 lat, i jestem bardzo wdzięczna Bogu za to, że mam tak wspaniałych dziadków, którzy towarzyszą mi całe życie i obserwują je bardzo uważnie, doradzając mi kiedy potrzeba. 

źródło

Dziś chciałabym Wam podziękować za to, że jesteście ze mną, za każdą poświęconą mi chwilę, za pogaduchy, tysiące pysznych obiadów, za cierpliwość, za wszystko czego mnie nauczyliście, za miłość jaką mnie obdarowaliście, za wszystko co otrzymałam. Dziękuję! ❤️


Moja babcia, to dla mnie przyjaciółka, z którą można porozmawiać o wszystkim, ze świadomością, że nikomu nie powie. Babcia jest też nauczycielką, nauczyła mnie wielu rzeczy: czytania książek, szczerości, szacunku, miłości, przekazywała mi z mamą wiarę i uczyła człowieczeństwa. 
 Nie raz i nie dwa odczyniła urok. Zawsze pomagała, gdy coś spsociłam, mogłam się za babciom schować. Zawsze przyjeżdżała, gdy byłam chora. 
Zawsze mnie Babciu rozpieszczasz smakołykami i jak tu nie przytyć?
Nauczyłaś mnie szyć, w stopniu podstawowym, ale mam nadzieję,że i bardziej zaawansowane umiejętności kiedyś osiągnę. W ciężkich chwilach zawsze mnie wspierasz, to piękne mieć świadomość, że jesteś obok.
  Babciu, dziękuję Ci za to. 
źródło

Dziadek, jest dla mnie bardzo ważny: cichy, rozważny i bardzo cierpliwy. Nie pamiętam, żeby kiedykolwiek się złościł. Zawsze imponował mi swoim spokojem i cierpliwością. Wszystko, co robił było wykonane dokładnie i precyzyjnie. Dziadku, nauczyłeś mnie tak wiele. Razem chodziliśmy po lesie, uczyłeś mnie jak zbierać grzyby, jak rozpoznawać rośliny, opowiadałeś o przyrodzie zawsze bardzo ciekawie i mówiłeś o zwierzętach. Dzięki Tobie, kocham naturę. Nie raz podczas spacerów przyglądaliśmy się zwierzętom: ptakom, sarenkom i zającom, które biegały po łące. Lubiłam to, uczyłeś mnie, jak zbierać owoce.  Zaprzyjaźniałeś mnie z naturą. To nie wszystko. Uczyłeś mnie wielu rzeczy, poprzez krzyżówki przekazywałeś mi wiedzę. Zawsze, gdy coś naprawiałeś, lubiłam Ci pomagać i patrzeć jak to robisz. Jesteś złotą rączką! :). Dla swoich wnuków, robiłeś dużo rzeczy, pamiętam jak zrobiłeś dla mnie harfę. Poza tym, zawsze naprawiałeś nasze zabawki i wszystkie inne rzeczy w domu.  Dzięki dziadzio! 








źródło

Miałam napisać, coś więcej, ale myślę, że żadne słowa nie są w stanie oddać mojej wdzięczności.
Podziękujcie swoim babciom i dziadkom, za to, że są przy Was!

Wszystkim babciom i dziadkom życzę: dużo zdrowia, spełnienia marzeń, dumy ze swoich wnuków, radości, samych dobrych dni, pieniążków, co by ich nigdy nie brakowało, sprawności, Bożej opieki i ciepła rodzinnego i dużo, dużo miłości! 100 lat! 200 lat!

Tu możecie wysłać internetową kartkę

                                                                                                                                                Possi 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).