Poezja śpiewana.

źródło

  Od bardzo dawna uwielbiałam czytać poezje, bardzo lubię okrywać sens słów napisanych przez autora, by we właściwy sposób zinterpretować utwór jako całość. Co często jest nie lada wyzwaniem, nie zawsze wystarczy sam tekst artysty, czasem trzeba znać też biografię autora by móc lepiej zrozumieć jego warsztat i pomysł. Poezja jest takim typem sztuki, który moim zdaniem najbardziej odzwierciedla charakter pisarza i jego refleksje. Ma w sobie też coś takiego,że tak niewielki sposób może ukazać nam tak wiele niebanalnych i istotnych problemów, idei i mądrości. Wydawać by się mogło,że to tylko odrobina rymu, pomysłu i ot cała filozofia. Jednak pisanie poezji wymaga nie lada umiejętności i  znajomości a także pewnego rodzaju wyczucia.
Próbowałam pisania i tworzenia wierszy, ale to bardzo trudne. Nie odnalazłam się w tej specjalizacji.
Nie mam do tego smykałki, co jednak nie zabrania mi czytania wierszy i ich interpretowania.
    W poezji jest jednak coś jeszcze bardzo wciągającego i nietuzinkowego, co ostatnio bardzo mnie zainteresowało i co bardzo polubiłam. Odnajduje w tym samą siebie i sprawia mi to przyjemność, a przy tym relaksuje. Myślę o poezji śpiewanej, która przekazana jest w ciekawy muzyczny sposób, który ułatwia jej rozumienie, rozpowszechnienie i przyjemnie relaksuje.
Nie zdajemy sobie sprawy jak wiele jest znanych piosenek, które tak na prawdę należą do poezji.
A jak wiele jest takich, które są świetne, ale niestety zbyt mało znane.   


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).