Książkowe cytaty

 (...) " Było w nim to samo smutne okno, wychodzące na to samo podwórze, z tą samą kratą, na której szczeblach zwieszała się, być może, ćwierćwiekowa pajęczyna, a z pewnością ćwierćwiekowa firanka, niegdyś zielona, obecnie wypłowiała z tęsknoty za słońcem." (...)

                                                                                                                                 10str.
                                                                                                                              ,,Lalka" 
                                                                                                                          Bolesław Prus 


(...) " Wołał mnie. Walczyłam ze sobą, ale dzikość mieszkająca w głębi mojego serca była zbyt silna, zbyt zdeterminowana... Musiałam odpowiedzieć. Zaczęłam biec do niego... Pod bosymi stopami czułam miękką, chłodną trawę. o mało nie oddał za mnie życia. Nie musiał wyznawać mi miłości, mogłam żyć bez tego, ale nie bez niego. Przecinając polanę, porwałam z ziemi czarną pelerynę. Biegłam dalej, dopóki nie dotarłam do niego. Narzuciłam na niego pelerynę i przyklękłam.
-Wybieram Cię." (...)

                                                                                                              248str.
                                                                                                       ,,Blask księżyca"
                                                                                                    Rachel Hawthorne

                                                                                                        

                                                                                                                             Possi

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).