Marzenia

Witam,
Marzenia to coś wielkiego co potrafi człowieka nieś do góry po mimo bólu, potu, utrudnień i tak potrafimy walczyć by dążyć do tego czego chcemy. Moja marzenia to moja codzienność, moje życie. Czeka mnie jeszcze wiele pracy i trudu. Jednak podjęłam  decyzje nie poddam się będę walczyć do końca bo to mój cel. Mój wybór. Za daleko doszłam by teraz się poddać i skończyć z pasją. Jeżeli by się nie udało czego (nie przewidzę ale i nie dopuszczam puki co ) to i tak będę szczęśliwa,że próbowałam nie będę miała do siebie pretensji bo zaryzykowałam już nie raz i nie zamierzam odwrócić się od mojego celu. Wiem,że nadejdą chwile zwątpienia, słabości, smutki, górki i dołki ale ja chcę rozwinąć skrzydła i pofrunąć szukając swojego maksimum. Od tego właśnie są marzenia by tworzyć nasze życie piękniejszym, dając nam radość i satysfakcję kiedy pokonamy słabości. Szukajmy naszych marzeń i zdecydujmy się spróbować,  nie bójmy się. Nawet jeżeli wydają się nam nie realne.  Nie wiemy co życie nam da, co przyniesie i przed jakimi wyborami zostaniemy postawieni. Nie przewidzimy kolejnego dnia. To nie przewidujmy całego naszego życia. I nie spisujmy na straty naszych marzeń pragnień i celów. Powili małymi kroczkami. Marzenia kojarzą mi się z rozwojem, odkrywaniem, tworzeniem. Więc ruszajmy po marzenia by odnaleźć 
swojego życia sens lub znaczną odmianę od codziennego realizmu. Wylećmy w przestrzenie tylko nam znane ;3 .

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).