Marzenia :)

Witam! Ostatnio ma wielki mętlik w głowie, nie wiem co mam robić.
Wiąże się to z moim największym marzeniem , które mam szansę spełnić.
Dostałam szansę aby móc tego dokonać, nadchodzi czas, który może zmienić dużo we mnie i mojej przyszłości jednak obawiam się,że mogę nie podołać.
Wiele razy słyszałam,że mam duże możliwości i zasięg oraz skoczność, jednak nie potrafię tego przełożyć
w grze i wykorzystać, nie potrafię uwierzyć w siebie i swoje możliwości.
Czy tylko ja tak mam, czy inni sportowcy też? Jak mam uwierzyć w swoje umiejętności siebie.
Czy z osoby cichej, spokojnej, nieprzeszkadzających innym i nie zwracającej na siebie zbyt dużej uwagi może stać się nagle Liderem?
Kimś widocznym, a nie tłem zespołu, osobie, która wie ,że umie, uda jej się i jest silna, pomimo swoich niedoskonałości potrafi walczyć i mieć swoje zdanie.
Wystarczy,że będę maiła marzenie i będę tego pragnęła ? Czy dam radę znaleźć większą motywację do gry do walki o swoją pozycję ? Może naukowcy wynaleźli sposób na spełnienie marzeń nawet tych najtrudniejszych? Nie wiem co i jak mam zrobić żeby uwierzyć w siebie. Chciała bym grać i być dobrą
z dużymi możliwościami i umiejętnościami na ile dałabym radę siatkarką.
I Love Volleyball <3
                                                                                                                 
                                                                                                                                 Zagubiona Possi

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).