Święta nadchodzą małymi kroczkami :)

Święta nadchodzą małymi krokami, do grudnia zostało jeszcze sporo czasu. Jednak ja już wzięłam się za małe przygotowywania do świąt. Jak już wiecie uwielbiam robić dużo rzeczy sama, sprawia mi to wiele przyjemności. Lubię robić moim bliskim niespodzianki. Zaczęłam więc przygotowywać kartki świąteczne, nie są zbyt profesjonalne, ponieważ nie mam zestawów do robienia kartek. Używam różnego rodzaju materiałów np.
Filcu, kartonów, cekinów, naklejek,farb,tuszy,tasiemek,gumek,serwetek,mazaków,długopisów,
żelopisów,kredek,cienkopisów,klei,pędzli,ozdobnych brokatów.
(Mała rada jeżeli z np.biurka nie schodzi klej, polecam użyć żelu antybakteryjnego)

kleje

długopis

kleje brokatowe


żelopisy

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).