Moją pasją jest sport-siatkówka

Wielu ludzi na świecie ma swoje pasje.
Jedne są mniejsze a drugie większe.
Dla niektórych ludzi są marzeniem, celem w życiu.
A dla innych są zwykłym hobby. Są różnorodne dziedziny zainteresowań. Fotografia,moda,książki,rysunek,rękodzieło,podróżowanie.itp.
Moją największą pasją jest siatkówka, bez niej nie potrafiłabym żyć.
Jest moim celem życiowym. Mam nadzieje,że mi się powiedzie.
Sport wiąże się z ciężką pracą, wytrwałością, siłą, wyrzeczeniami.
Czemu wybrałam siatkówkę? Jest pięknym, drużynowym,emocjonalnym sportem, który daje bardzo wiele. Dzięki siatkówce mogę się rozwijać. Nie wszystko jest jednak takie łatwe. Jest to sport bardzo techniczny. Odbicie palcami, sposobem dolnym, zagrywka, blok,atak. Jedna pomyłka, jeden inny kroczek i już wszystko jest odrobinę inaczej. Tu liczy się każda mała sekunda,każdy krok, każdy ruch. Walka punkt za punkt. Siatkówka jest nieprzewidywalna. Nigdy nie wiadomo jaki będzie koniec. wszystko potrafi się zmienić. Czasami wchodzi wszystko, czasami nic.
                                                                                  
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Possi:)              

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).