Noc świateł

W Łodzi rozpoczęła się czwarta edycja "Festiwalu Kinetycznej Sztuki Światła" Light.Movie.Festival.Łódź 2014.
Pierwszy raz miałam okazję oglądać tego typu widowisko. Świetna muzyka, kompozycja, pomysł autorów jestem pod wrażeniem. Nie myślałam,że za pomocą  światła i muzyki można zrobić takie fantastyczne widowisko. Naprawdę warto było przyjść i popatrzeć co prawda nie udało mi się wszystkiego zobaczyć, ale i tak było super.
Widok rozświetlonej kolorowej piotrkowskiej, pięknie i kolorowo oświetlonego placu Wolności można było poczuć  klimat historycznej i artystycznej Łodzi.
Gratuluję pomysłodawcą, artystą , wykonawcą.
Chętnie zobaczę kolejne tego typu akcje. W Łodzi dawno nie było takich tłumów.

Jestem autorką zdjęć proszę o nie kopiowanie.
                                                                                       artystyczna Possi












Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).