Jaki człowiek powinien być ...?

Długo zastanawiałam się jakiego napisać pierwszego posta. Czy mam napisć o rękodziele, sporcie, książce. Jednak kiedy przeglądałam jedną ze stron internetowych znajdowało się na nich wiele postów o przyjaźni jak i o życiu człowieka i jego losie. W ciągu całego naszego życia spotykamy wielu ludzi. Jednak przemijamy z czasem w ich pamięci tylko w nielicznych   wspomnieniach zostajemy. Czy oto chodzi w życiu? Kiedy wracam z treningu lub ze szkoły spotykam czasem moich byłych znajomych. Otóż dlaczego byłych ? Ja ich pamiętam oni mnie nie. ;( Są ludzie którzy mnie pamiętają to moi przyjaciele i bardzo wyjątkowi ludzie, którzy mnie poznali, zapamiętali, zaakceptowali moją pasje i pomagali mi. Nie mam niestety zbyt wielu znajomych którzy mnie lubią. Tylko nie wiem czemu. Dlatego,że jestem sobą?  A nie marionetką innych, plastikiem itp.? nie mam zbyt wielkiego przebicia w tłumie? Co więc decyduje o "popularności" szacunku innych ludzi? Myślałam,że jeżeli człowiek szanuje innych, pomaga im, jest dobry, dobrze wychowany, zorganizowany, odpowiedzialny, ma swoją hierarchie wartości to będą go szanować. Czy się myliłam? A może świat tak bardzo się zmienia. Zamyślona Possi.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).