Dlaczego akurat rękodzieło i jakie dziedziny?

Rękodziełem interesuję się od niedawna. Zawsze bardzo lubiłam robić kartki urodzinowe i świąteczne. Zawsze bardzo mnie to bawiło, sprawiało mi i innym  wiele radości i przyjemności. Nigdy nie zdarzyło mi się też powtórzyć żadnej kartki, zawsze każda była inna i unikalna ;).  Jako mała dziewczynka lubiłam bawić się koralikami, plasteliną, rysować, kolorować. Jednak nie umiem rysować choć bardzo bym chciała. Potrafię robić coraz więcej innych rzeczy mniej lub bardziej kreatywnych. Obecne robię bransoletki różnego typu, koloru, rodzaju. Jednakże jeszcze dużo muszę się nauczyć, zawsze staram wymyślić swoją własną bransoletkę. W tej dziedzinie jestem samoukiem. Chociaż wcześniej przeczytałam i obejrzałam  wiele zdjęć i blogów aby nauczyć się podstawowych splotów. Nieco później zainteresowałam się techniką decoupage. Jestem dopiero początkującą w tej dziedzinie. Chciała bym w przyszłości nauczyć się kolejnych technik i tajników decoupage. Dodam za niedługo moje pierwsze decoupage i może napiszę czego się dowiedziałam.
Zakręcona Possi.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).