Decoupage moje podstawy

Wiem,że nie jestem mistrzynią i wielką znawczynią tej techniki,ale napiszę co już sama wiem i czego się nauczyłam. Na sam początek powinniśmy zaczynać od małych elementów moim zdaniem najlepiej drewnianych. np.małej deseczki. Poza tym potrzebujemy

1.miękkiego pędzelka
2.farby
3.serwetki bądź np.papieru ryżowego
4.pędzelka gąbkowego
5.kleju-lakieru  
6.nożyczki
7.pomysłu:)
O czym musimy zawsze pamiętać  ?
Pędzelki zaraz po skończonej pracy należy staranie i dobrze wypłukać aby nie pozostawały na nich resztki kleju i farby.
1. pędzelek
 Dlaczego warto kupić dobry pędzelek?
Musi on być miękki żeby nie porysować naszego przedmiotu,
Należy uważać,żeby nie wypadało włosie gdyż może się przylepić i zostać na przedmiocie.
Poza tym ułatwia to pracę.

2. farba używa się jej jako podkładu tzn. tła. Na sam początek polecam wybrać w kolorze beżu bądź bieli.
Kiedy już nauczymy się podstaw możemy spróbować z domalowywaniem motywów ręcznie.
3. serwetka na początku wybierzmy ulubiony motyw. Na samym początku przygody z decoupage powinniśmy wybierzmy serwetkę/ papier z dużymi elementami.
Będzie nam łatwiej. Jeżeli wytniemy już motyw należy pamiętać,że z serwetkę możemy przykleić gdy zdejmiemy wszystkie warstwy pozostałe i zostanie ta cieniutka z motywem.
4. pędzelek gąbkowy potrzebny jest do rozprowadzania farby (przynajmniej ja tak robiłam).
5.  klej-lakier Używa się go do przyklejania elementów i lakierowania całego elementu zaraz po wyschnięciu przylepionego fragmentu.
6. nożyczki- tu chyba nic dopowiadać nie trzeba
7. pomysł Zależy tylko i wyłącznie od gustu i ulubionych kolorów.
Mam nadzieję,że moje rady choć troszkę pomogą.
Życzę udanej zabawy :) :D \ Artystyczna Possi


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).