Czytelnicze podsumowanie stycznia




Dziś zawitał luty, kiedy ten styczeń minął? Ktoś z Was wie, widzieliście go?

Bo ja gdzieś tak w połowie zostałam i reszta zaniknęła mi w przestrzeni. 



Jeśli chodzi o czytanie, to jestem zadowolona. Przeczytałam 13 pozycji:

Wśród nich: jedna manga, jedenaście powieści i jeden tomik wierszy. 

Z czego 7 egzemplarzy to e-booki.


Miesiąc zaczęłam od powieści Erica-Emmanuela Schmitta "Zazdrośnice", 9,5/10,

2) Davis Bunn, "modlitwa nieznajomej", 9/10,

3) Iwona Gajda, "Powrót Cesarza", cykl Raport Ziemia tom 1., egz. recenzencki, 6/10,

4) Agnieszka Peszek, "I co dalej?", 6,5/10,

5) Jorge Bucay, Opowiastki do przemyślenia,  5,5/10,

6) Uta Isaki, "Czarośledztwo", manga, 5/10,

7) Iwona Gajda, "Znaki czasu", cykl Raport Ziemia tom 2., egz. recenzencki, 7/10,

8) Iwona Gajda, "Droga do raju", cykl Raport Ziemia tom 3., egz. recenzencki, 8/10, ulubiona część,

9) Iwona Gajda, "Ręka Boga", cykl Raport Ziemia tom 4., egz. recenzencki, 7/10,

10) Iwona Gajda, "Czas snu", cykl Raport Ziemia tom 5., egz. recenzencki, 7/10,

11) Grzegorz Kramer, Piotr Żyłka, Łukasz Wojtusik, "Łobuzy", wyzwanie czytelnicze od przyjaciółki, stan na styczeń 1:1, 8,5/10

12) Kazimierz Kiljan, "Bukiet chabrów", egz. recenzencki, wydawnictwo Oficynka, 8/10,

13) Oskar Szwabowski, "Armacademix", tomik poezji, ?/10.


Przeczytałam łącznie: 2.102 strony. 

Co do  wyzwania z klasykami, nie sprostałam w styczniu, tak, trochę wstyd. 

Z klasyków zaczęłam wprawdzie: Opowiadania Allana Edgara Poe, pierwszy tom Władcy Pierścieni i drugi tom Wiedźmina, ale nie udało mi się skończyć. (Niestety, przyznaję się do tego). 



W styczniu przybyło też do mnie kilka książek: egz. recenzenckie:

1) Kazimierz Kiljan, "Bukiet chabrów", wyd. Oficynka, (przeczytane)

2)  Oskar Szwabowski, "Armacademix", tomik poezji, wyd. Oficynka, (przeczytane)

3) Adrian Atamanczuk, "Arlin", e-book, (jeszcze czytam),

4) Marianne Wheelanghan, "Niebieska walizka, Pożegnanie z Breslau", nie jest to łatwa książka, ale już Wam polecam, (czytam s.103/241), wyd. Silesia Progress

5) Frantisek Kotleta, "Underground",  wyd. Silesia Progress,

6) Vladimir Wolff, "Tygrys i smok", cykl: "Nowy porządek świata", wyd. Warbook

7) tę kupiłam i jest nią: "Łabędź" Sylwii Trojanowskiej.

8) Kupiłam jeszcze e-book, od wydawnictwa SQN, z zakupu, ekipa wydawnictwa przekazuje pieniążki na WOŚP, z tego, co wiem udało im się zebrać 28.000 zł. 


Za egzemplarze recenzenckie dziękuję: Wydawnictwom i Autorom :D. 


I ciekawostka, na  blogu, wybiło 100 tyś. wyświetleń. Może to nic, ale dla mnie bardzo dużo, bo wiem ile pracy włożyłam w to moje małe miejsce. :D.

Jeśli dotarliście aż tutaj, to moje serdecznie gratulacje i dziękuje za przeczytanie. 

Jaki był Wasz styczeń?



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).