I co dalej? – Agnieszka Peszek


Książek Pani Agnieszki Peszek wcześniej nie czytałam, to opowiadanie jest moim pierwszym spotkaniem. Gdy na jednej z grup Facebookowych przeczytałam o pomyśle, który przyświeca temu kryminałowi, z przyjemnością wzięłam w tym udział. I zapoznałam się z tekstem. Idea spodobała mi się na tyle, że postanowiłam się tym z Wami podzielić. 

1. Aby wziąć udział w zabawie należy wejść na stronę autorki: Klik
2. Pobrać opowiadanie ze strony,
3. Przeczytać je,
4. Później wypełnić ankietę, w ten sposób można mieć wpływ na rozwój wydarzeń.
5. Cóż, teraz pozostaje jedynie czekać
6. Można też puścić info dalej, a nawet opublikować swoją opinię na Lubimy Czytać.pl lub Nakanapie.pl bo tam opowiadanie dodałam. 

Opis:
Gdy Anna zakochała się w koledze z pracy Grzegorzu, wiedziała że nie będzie to łatwy związek. Jednak gdy mężczyzna włożył na jej palec pierścionek zaręczynowy, była gotowa poświęcić wiele.

Niestety radość ta nie trwała długo. Następnego dnia został znaleziony martwy w hotelowym pokoju. Kto go zabił? Czy uda się złapać mordercę?

Opinia:

Z zainteresowaniem sięgnęłam po opowiadanie Pani Agnieszki Peszek "I co dalej". Lubię krótkie formy, a napisanie kryminalnego opowiadania wcale do łatwych nie należy. Ta trudna sztuka udała się Pani Agnieszce. Od pierwszej strony czytelnik zostanie wciągnięty w wydarzenia. Poznajemy Grzegorza i Annę, dowiadujemy się o ich relacji. Narratorką jest Anna, z jej perspektywy obserwujemy całą akcję, poznajemy poszczególne wydarzenia, śledztwa. Pozostają jednak też niedopowiedzenia, które podtrzymują klimat tajemniczości. Polecam i czekam na kontynuację. Muszę przyznać, że gdy poznawałam treść opowiadania, to autorka mnie zaskoczyła, nie raz a kilka razy. To naprawdę dobrze przemyślana propozycja dla czytelnika i dla lubiących kryminały. I sam pomysł zabawy z odbiorcami, to świetna opcja. Jestem bardzo ciekawa, jakie jest Wasze zdanie na ten temat. 

 Zainteresowanych zachęcam do sięgnięcia, do zaglądania na stronę autorki:I co dalej?

Paulina

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).