AA Bubble Mask

Kilka dni temu pytałam Was  na Instagramie, czy pisać opinię o maseczkach z Rossmana, kilka osób  zaznaczyło ''tak''.  Dlatego poniżej napiszę kilka słów na ten temat ;).

Nazwa produktu: AA Bubble Mask
Marka/Producent: AA
Cena: 7.99 zł (kupiłam w promocji za 4.99zł)
Miejsce zakupu: Drogeria Rossman
Pojemność:  2x4 ml
Ocena: 4,5/5

 Jak widać na zdjęciach kupiłam dwa rodzaje masek, na razie przetestowałam tylko jedną, tą w żółtym opakowaniu.

Dokładniejsze informacje na temat maseczki na stronie firmy AA oraz link do strony z Rossmana.




          Maseczka, którą wybrałam dedykowana jest dla każdego rodzaju skóry. Konsystencja jest nieco lepka i kleista, kolor jest czarny.  Ma ona odżywiać naszą skórę i oczyszczać. Producent zaleca używać maseczki po demakijażu i oczyszczeniu twarzy. By aktywować działanie kosmetyku trzeba nanieść go na zwilżoną skórę. Po nałożeniu maska zmienia kolor na szary i zaczyna delikatnie musować. Po chwili robi się coraz większa pianka (trwa to ok. 3–4 minut). Kiedy przestanie musować można resztę delikatnie wmasować w skórę i odczekać 2–3 minuty i zmyć. 

 Na początku sądziłam,że to niemożliwe by maska musowała, po użyciu przekonałam się, że może. 
Pierwsze wrażenie jest nieco dziwne, czułam delikatne łaskotanie (pierwszy raz używałam maski bąbelkowej). Potem obserwowałam jak zmienia się kolor, z czarnego na szary i wytwarzała się lekka pianka. Po zmyciu miałam wrażenie czystej i gładkiej cery. Maseczka też wyeliminowała uczucie przetłuszczenia, które niestety często mi towarzyszy, gdyż mam cerę trądzikową i skłonną do przetłuszczania. Ta jednak sobie z tym poradziła, poczułam świeżość. Produkt starcza na dwie aplikacje, sama jednak nie zużyłam całości za jednym razem, starczyło mi na jedną i trochę. Myślę,że zależy to jednak od indywidualnych potrzeb.   Jeśli nigdy nie używałyście takiej maseczki, to warto spróbować, pierwsze wrażenie jest niepowtarzalne.
 Uważam,że jest to jedna z lepszych maseczek, cena pozostawia jednak wiele... .
Dlatego decyzję pozostawiam Wam :).


 PS  Nigdy nie recenzowałam kosmetyków, to mój pierwszy raz więc paczcie na opinię z przymrużeniem oka.  Jeśli macie jakieś sugestie to czekam w komentarzach :).
Miłego wieczoru!
PS2 Na samym końcu kilka informacji ze strony producenta firmy AA







 źródło informacji

Skład: Aqua, Isododecane, Methyl Perfluorobutyl Ether, Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, Polysorbate 20, Pentylene Glycol, Polysilicone-11, Butylene Glycol, Lauramidopropyl Betaine, PEG-12 Dimethicone, Colloidal Gold, Allantoin, Malpighia Punicifolia Fruit Extract, Tocopheryl Acetate, Calcium Sodium Borosilicate, Acetyl Heptapeptide-9, 3-O-Ethyl Ascorbic Acid, Decyl Glucoside, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol, Ethylhexylglycerin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Charcoal Powder, Triethanolamine, Xanthan Gum, CI 77891, CI 77491, Silica, Parfum.

Działanie: 24K złoto, pobudzając naturalną syntezę kolagenu, intensywnie odżywia i wygładza skórę, zapewniając jej świeży wygląd. Aktywny węgiel to magnes na zanieczyszczenia – przyciąga je z powierzchni skóry, odblokowując pory i redukując ich widoczność. Ekstrakt z wiśni z Barbados delikatnie rozjaśnia cerę, poprawiając jej kondycję i dodając energii. Witaminy C i E zapewniają aktywną ochronę komórek skóry przed stresem oksydacyjnym.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).