Podsumowanie miesiąca - lipiec

Pierwszy miesiąc wakacyjny za nami. Dla mnie był to miesiąc bardzo zagmatwany i zwariowany. Szczególnie w pierwszej połowie, na szczęście już po wszystkim.
Druga połowa to okres mojego wyjazdu nad morze, to był czas wytchnienia i relaksu. Mogłam się zresetować na nowo. Wracam, więc z nowymi pomysłami i zregenerowanymi siłami.
Pora teraz podsumować lipiec pod względem czytelniczym.
W tym miesiącu przeczytałam łącznie sześć pozycji:

1. ,, Po stronie Kanaanu" Sebastian Barry 4/10
2. ,,Cylk" Monika Jagodzińska 8/10 (e-book)
3. ,,Zieleń szmaragdu" Kerstin Gier 9.5/10
4. ,,Opowieści z Narni - Lew, czarownica i stara szafa" 7/10 (e-book)
5. ,,Obietnica pod jemiołą" Richard Paul Evans 8.5/10 (e-book)
6. ,,Indeks szczęścia Juniper Lemon" Julie Israel 10/10

 Liczba stron: 320+101+456+200+224+372
Suma: 1673
Średnia stron przeczytanych jednego dnia ok. 54


Liczba postów: 7
Najpopularniejszy post: ,,Replika" - recenzja
Najwyższa ocena: ,, Indeks szczęścia Juniper Lemon"
Najniższa ocena: ,,Po stronie Kanaanu"
Średnia ocen: 7,8(3)
Najwyższa liczba odwiedzin:  205
Obserwatorzy: +4

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).