Liebster Blog Awards

Jakiś czas temu zostałam nominowana przez Olę, autorkę bloga Viktolandia do Liebster Blog Award.
Za co pragnę bardzo podziękować, bardzo Ci dziękuję :).

Czas więc na odpowiedzi ;).    
                                         1. Twoja ulubiona pora roku to... dlaczego?
                                          🌷 🌷 🌻🌷🌻 🌷🌻🌷🌻🌷🌻🌷🌷

Z pór roku najbardziej lubię wiosnę, kiedy rośliny zaczynają wypuszczać liście, kwiaty kwitną, świat się odradza i pięknieje to odradzam się na nowo, budzę się ze snu zimowego jak zmarznięta gleba. Uwielbiam to orzeźwienie i dlatego uważam,że wiosna to moja ulubiona pora roku.

                             2. Czym kierujesz się w doborze otaczających Cię ludzi? 
To pytanie należy do serii tych trudnych. Myślę,ze często na wybór tych ludzi ma wpływ ich charakter, zachowanie i to jaki ich widzę,  często mamy tak,że czujemy czy mamy z kimś dobre relacje tak podskórnie, nie wymieniając nawet ani jednego słowa. Myślę,że często to właśnie ma wpływ na moje wybory. Wydaje mi się też,że tak miało być,że spotykamy w życiu osoby, które są nam dane. Niektóre zostają na dłużej, inne nie.


                                     3. Jaka książka zapadła Ci najbardziej w pamięć?
                                                                       📚📚📚 

Wydaje mi się,że takim przykładem może być ,,Kroplówka z marzeniami" Marty Mandery.
Czytałam ją już kilkakrotnie, ukazana w niej historia ma swego rodzaju głębię, dlatego uważam,że warto ją przeczytać. 


                                             4. Twoje motto życiowe brzmi...  

hmmm... Moje motto? Nie mam jednego. Mam kilka dywiz , którymi kieruję się w życiu. 
np. Żyj chwilą... Ciesz się,że coś Ci się przydarzyło a nie płacz,że już się skończyło. 

                                           5. Jaka jest Twoja mocna strona?

                                                            👍💪😺
A bo ja wiem? Nie mam pojęcia. Moja słaba strona to,że nie wiem czy mam mocne strony. 

                                      6. Dlaczego postanowiłaś zostać właśnie blogerem?

Powodów jest wiele, myślę jednak,że duży wpływ miało kilka rzeczy:
  • Lubię pisać. 
  • Sporo czytam.
  • Lubię dzielić się pomysłami z innymi.
  • Wiele się uczę.
  • Poznaję wielu niezwykłych ludzi.
  • Po prostu bardzo to lubię.

           7.Co daje Ci motywację do działania w momentach kiedy brakuje Ci siły?
  • Rodzina, przyjaciele.

             8.  Jest coś w  Twoim życiu co byś  zmieniła gdybyś mogła cofnąć czas?
                                                                  ⏰⏰⏰
    W tym momencie nie wiem, gdyby się jednak zagłębić to pewnie by była taka sytuacja.

                                       9. Jako dziecko marzyłaś o ... i dlaczego? Im dalej w las tym ciemniej, każde kolejne pytanie trudniejsze. Jak to dziecko miałam wiele przepięknych marzeń. Największe jednak brzmiało tak i brzmi do teraz .
     " Panie Boże pozwól mi zachować dziecięcą wyobraźnię na całe życie".


                                                 10. Jaki jest twój ulubiony deser?

                                                                       🍧🍧🍧
                                   Myślę,że deser lodowy lub metrowiec moich dziadków.

    11. Masz do wyboru jedno miejsce na ziemi żeby spędzić wakacje gdzie by to było? Może Was to zdziwi, ale od dawna intryguje mnie Australia. :)


                                                                                                                         Possi :)
    PS Nominowanym niech się czuje każdy chętny! Jeżelibyście wykonali nominację dajcie znać :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).