Maturo, ja wiem,że ty tam jesteś!

Może wiecie, albo i nie, ale w tym roku szkolnym po raz ostatni siedzę w szkolnych ławkach.
Co wiąże się nie tylko z końcem obowiązkowej nauki ale także z napisaniem matury.
Brzmi to dla mnie jak na ten moment hmm.. troszkę abstrakcyjnie, ponieważ pamiętam jak szłam do podstawówki, gimnazjum i liceum. No tak, ale to przeszłość.
Matura- egzamin dojrzałości, gdzieś tam krąży w mojej podświadomości.
Każdego dnia więc staram się, robić zadania, notatki i powtórzenia by jak najlepiej utrwalić wiedzę, poprawić umiejętności i dojść do wyniku,który by mnie satysfakcjonował.
Przyszła mi jednak myśl,żeby podzielić się z Wami fajnymi stronami, książkami i kursami.
Może Wam się przydadzą, pomogą uporządkować wiedzę, lub ją poprawić.
Może uda mi się zrobić z tego cykl lub kilka postów, umieszczanych raz, góra dwa razy w tygodniu.
Wyjdzie w praniu!
Jeżeli macie jakieś pomysły dajcie znać w komentarzach.
  W cyklu będę chciała pokazać Wam:
źródło


źródło
  • strony internetowe
  • kursy
  • ciekawe artykuły
  • książki
  • opracowania
  • vadecum jakie polecam
  • o tym jak robię notatki
  • ciekawe magazyny

    Na samym końcu postaram się to podsumować :)
    Trzymajcie się cieplutko :)!
                                                                                                                             Wasza Possi!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).