Dzień Mamy 26.05.

Kiedy przychodzimy na świat, nasze mamy są pierwszymi osobami jakie poznajemy zaraz po urodzeniu. To one prowadzą nas przez życie, uczą, przygotowują nas do dorosłości, troszcząc się o naszą przyszłość.
Dla mnie moja mama to bohaterka i autorytet.

   Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar,
płacze a przebacza, odepchnięta wraca- to miłość macierzyńska
.
                                                                             ~Józef Ignacy Kraszewski~ 

Każdą inną ludzką miłość trzeba zdobywać, trzeba na nią zasługiwać pokonując stojące na jej drodze przeszkody, tylko miłość matki ma się bez zdobywania i bez zasług.     
                                   ~H. Auerbach~                          


Mamo!
Dziękuję Ci za to,że Jesteś. Zawsze mi pomagasz, gdy Cię potrzebuję zawsze jesteś, przebaczasz mi, uczysz mnie i pokazujesz mi świat.
Od małości aż po dorosłość. Przez całe życie od narodzenia aż po końce życia na Ziemi.
Kocham Cię :) <3


 Życzę wszystkim Mamą  :
Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, dużo radości, spokoju, radości z pociech, cierpliwości zdrowia, miłość, ciepła rodzinnego i wszystkiego dobrego.
                                                                                                                          Possi

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).