Fantazja ;)

Bardzo lubię czytać książki, marzyć, fotografować, słuchać muzyki, układać historię i wiele innych ciekawych i interesujących zajęć.  Wydaje mi się,że to  wszystko powoduję,że udaje mi się zachować i rozbudowywać moją wyobraźnię i fantazję.
Przynosi ona często bardzo dobre i inne pomysły, zdarza się,że są one zupełnie dziwne i głupie.
Udaje się jednak patrzeć na codzienne problemy i sytuacje z różnych perspektyw. Pozytywną stroną fantazji jest duża wyobraźnia i pomysłowość ;)

 Powstał ciekawy quiz o fantazji na stronie filing.pl http://filing.pl/czy-masz-fantazje/

A oto mój wynik : Potrafisz wymyślić
i wyobrazić sobie wszystko! Nie brakuje Ci fantazji, ani pomysłów, bowiem z natury jesteś wiecznie w ruchu, wiecznie poszukujesz czegoś nowego. Tam, gdzie wszyscy inni rezygnują, nie dają rady, Ty zawsze masz jakiś pomysł, jakieś rozwiązanie. I jeśli nawet na początku są one nietypowe, często wydają się trochę dziwne — to jednak życie często pozwalało Ci dowieść, że fantazją niejedno można w nim zdziałać. Zresztą, przecież nigdy nie schodzisz z twardego gruntu realnej rzeczywistości, nie popadasz w nierealne mrzonki czy iluzje.
Sprawdzcie co wam wyjdzie ;)
                                                                          Possi;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).