Pierwszy wywiad

Moi drodzy,
Zapraszam Was dzisiaj na pierwszy z wywiadów, które zaplanowałam razem z innymi blogerkami.
Chciałabym byście poznali Izę.
Zapraszam Was do zapoznania się z odpowiedziami i pytaniami  :).




Cześć, jestem Iza. Mam 18 lat i bloguję aż od 2 lat! Z książkami wiążę swoją przyszłość, więc jestem przyszłą studentką dziennikarstwa. Mam nadzieję, że moje marzenie wypali i będę pracować z książkami. Tak - chcę być osobą, która będzie lubić swoją pracę i chodzić tam z uśmiechem na twarzy. Co mogę o sobie powiedzieć? Kocham książki i wielką frajdę sprawia mi dzielenie się swoją pasją w różnoraki sposób. Od pisania recenzji, przez burzliwe dyskusje, aż po przebieranie się za postacie z książek! Wariactwo! :) Nienawidzę sporów między wielbicielami ebooków a tradycjonalistami. Błagam, niech każdy czyta co i jak chce! Będziemy wtedy dużo szczęśliwszymi ludźmi.

1.  Co Cię zainspirowało do założenia bloga?

Tak naprawdę to nigdy nie myślałam o założeniu bloga. Moja przygoda z dzieleniem się miłością do książek w internecie rozpoczęła się od fanpage'a, który został założony "dla jaj". Gdy w ciągu trzech dni polubiło go 4 tysiące osób - oniemiałam! Jak to było z blogiem? Propozycja egzemplarza recenzenckiego pchnęła mnie do tej decyzji. Pomyślałam, że jeśli teraz nie spróbuję - to nigdy tego nie zrobię. I tak już wsiąknęłam. Na 2 lata. :) I pewnie jeszcze kilka lat przede mną.


2. Jaki jest twój ulubiony autor/autorka? Lub gatunek? 

 Nie mam ulubionego autora ( no dobra, może J.K Rowling i Jack Ketchum) ani ulubionego gatunku. Lubię jednak zaczytywać się w twórczości Ransoma Riggsa, Artura Urbanowicza, J.K Rowling ( po kilkaset razy). Jeśli chodzi o ulubiony gatunek to zdecydowanie preferuję YA. Choć większość uważa, że to płytkie i bezsensowne książki ja bardzo często odnajduję w nich coś głębszego. Na przykład Igrzyska śmierci albo seria Podzieleni? Ostatnio uwielbiam też zaczytywać się w powieściach postapokaliptycznych.

3. Jaką książkę poleciłabyś drugiej osobie?

 Aktualnie wszystkim dookoła polecam "Metalową Dolną" Bruna Kadyny. Rewelacyjna, wzruszająca, łamiąca stereotypy bezmózgiego mięśniaka.Więcej nie będę zdradzać. Gorąco polecam.
4. Jakie są Twoje marzenia związane z blogiem? 

Nie mam szczególnych marzeń związanych z blogiem. Tak jak każdy z nas chciałabym pewnie zasmakować odrobinę sławy, ale bloger książkowy o czymś takim może tylko i wyłącznie pomarzyć.

5. Każdy z nas ma jakieś pasje, a jaka jest Twoja?

 Moją pasją jest przede wszystkim czytanie, ale dzięki temu odkryłam, że radość sprawia mi również fotografowanie i pozowanie do zdjęć. Zdjęcia, na których pozuję w masce przeciwgazowej uważam za świetne i jestem z nich bardzo dumna. Mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się jeszcze czymś zaskoczyć polskiego bookstagrama. :)

6. Co myślisz o jednolitej cenie książek?

GŁUPOTA. :)

7. Jest ktoś kogo cenisz?

Cenię wiele osób, ale przede wszystkim tych, którzy za wszelką cenę chcą zrealizować postawione sobie cele, spełniają swoje marzenia, pomagają innym, ale i tych, którzy zarażają pozytywną energią. Moim autorytetem w dziedzinie realizacji marzeń i upartym dążeniu do celu zdecydowanie jest Jerzy Kukuczka. I choć nigdy nie wejdę na Mount Everest ani nawet górę większą niż Rysy to jest to postać, której postawę staram się wcielać we własne życie.


8. Skąd się wzięła Twoja czytelnicza pasja?

 Czytelniczą pasją zaraziła mnie mama bibliotekarka. Najpierw czytali mi członkowie rodziny - od mamy, przez tatę, ciocie, aż po babcie i dziadków. Gdy już w wieku 5 lat sama umiałam czytać, pożerałam wszystko, co się dało. Z uśmiechem na twarzy wspominam Mikołajka, Dziennik Cwaniaczka, a nawet głupiego z perspektywy czasu Koszmarnego Karolka.


9. Co sądzisz o polskim booktubie? Czyje opinie oglądasz?

 Nie oglądam regularnie. Bardzo lubię oglądać filmy Przekratkowane, Mai K, zdarza się, że czasem obejrzę film P42. Nie znoszę na polskim booktube tego głupiego podniecania się, krzyków, wrzasków, dzikich ruchów... Żałosne. Robienie show na siłę - oczywiście te show nie wychodzi. Są przez to booktuberzy, których wręcz nie mogę znieść.

10.Co jest Twoją inspiracją do pisania?

Jeśli piszę o książkach to one są inspiracją do pisania. Nie potrafię inaczej na te pytanie odpowiedzieć. :)


Zapraszam Was również na bloga, fanpage i instagrama Izy.
Blog - Książkomaniacy recenzje
Fanpage
Instagram

Bardzo dziękuję,że wzięłaś udział w wywiadzie :)

                                                                                                                                               Possi 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).