Nominacja Liebster Blog Awards


   Pragnę podziękować blogerce, autorce bloga Marzenie Literackie za  nominacje do Liebster Blog Awards. Dziękuję! Nie wiem co powiedzieć, nie spodziewałam się.

 A oto pytania na jakie odpowiedzieć:
  1. Co najbardziej kochasz w czytaniu książek?
   Uwielbiam jeżeli książka mnie zaskakuje, podobają mi się też ilustracje w książkach.

  2. Jaki jest Twój ulubiony bohater literacki?
Szczerze to trudno powiedzieć, ponieważ czytam dość dużo książek a bohaterów jest dużo.  Wybór więc nie należy do prostych.  Wybrałabym więc (Rena)
Dhirena indyjskiego księcia z ,,Klątwy tygrysa" Colleen Houck.

3. Co sądzisz o e-bookach?

 E-booki są dosyć fajną propozycją dla  każdego czytelnika, zawierają też niewiele miejsca, gdyż są tylko na czytniku <Żartuje> Jak by to było bez książek w domu?
Nie mam nic przeciwko, e-booki bardzo popularne i mają szeroki wybór w zależności od strony.  Czasami lubię poczytać e-booki.

4. Jakimi pięcioma przymiotnikami opisałabyś siebie?  Ciężko powiedzieć, każdy "widzi" mnie  w inny sposób.
Przyjacielska, życzliwa, pomocna, kreatywna, miła.

5. Jaki jest Twój najbardziej znienawidzony bohater literacki?       Mam dwóch bohaterów, których nie lubię a są nimi Lokesh i Lothar.


6. Jaki tytuł nosiłaby Twoja książka?Piszę wiele opowiadań jednak czy umiem jednoznacznie odpowiedzieć?

Ciężko powiedzieć, nie wiem.

7. Wolisz pisać czy czytać? Dlaczego?Uwielbiam i jedno, i drugie. Pisanie bardzo mnie rozwija, uczę się dzięki niemu i odkrywam. Dzięki czytaniu mogę dużo się dowiedzieć i rozwinąć swoje horyzonty.
 
8. Gdybyś miała wygłosić apel do całego świata, jak by on wyglądał? Była by to publiczna ceremonia i hmm... zależy od tytułu przemówienia. 


9. Jaki jest Twój autorytet życiowy?

Autorytetów mam wiele, jednak największym jest Św.Jan Paweł II nasz Papież Polak.

10. Wolisz trylogie czy serie?

Lubię i jedno i drugie. Jednak raczej wolę serię. 
                                                                                                            Possi 

1. Książka którą poleciłbyś/poleciłabyś każdemu?
2. Masz jakieś życiowe motto?

3. Ulubione bohater/ bohaterka książkowa?
4. Najbardziej szalony wakacyjny plan?
5. Co chciałbyś/chciałabyś robić oprócz blogowania?
6. Ulubiony cytat?
7.  Kto jest dla Ciebie autorytetem?
8.  O co poprosiłbyś/ poprosiłabyś ludzi gdybyś mógł/mogła powiedzieć coś do każdej osoby na świecie? 9. Gdybyś mogła zmienić coś na świecie co by to było? 
10. Ulubiony świat literacki?

Nominuję:

Wojtka z  bloga  Recenzje Wojtka klik
Aleksandrę z bloga Imperium Książkomaniaczki klik

Wszystkie blogerki z  bloga Zniewolone treścią klik
Aleksandrę z bloga Viktolandia klik
Justynę z bloga Tyna motywuje klik

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).