Muzyka = inspiracja?

Witam,
  Ostatnio "coś" się we mnie ruszyło i słowa zaczęły składać się w zdania.
Chodzi mi o to,że wena wróciła i pomysły też. Tak się cieszę.
Byłam ostatnio zawiedziona,że tak ucichłam i nie mogłam nic napisać.
No cóż było minęło a teraz działamy.

  Wielu ludzi muzyka inspiruje, daje kopa i natchnienie.
W moim przypadku chyba tak się właśnie stało i zawdzięczam to też tym piosenką ;)
Od jakiegoś czasu słucham nałogowo muzyki, wieczorem kiedy wracam po dniu pełnym wrażeń, uwielbiam przy wielu codziennych obowiązkach, relaksować się przy muzyce.

   Ostatnio jednak zmieniłam odrobinę repertuar, utwory.
Teksty piosenek, które śpiewają przekazują ciekawą myśl, słowa, wprowadzają w dobry stan mój umysł i dają nadzieję, wiarę, radość.
Ogólnie bardzo pozytywne emocje ;)

Nałogowo słucham ;

TABB & Sound'N'Grace

 
                                                                                                       Polecam !
                                                                                                     Possi

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).