Andzrejkowy Tag :)

Wszyscy chętni zostali zaproszeni  do tagu  andrzejkowego przez Askier-pisze 
 Za co bardzo dziękuję.



Stary klucz - książka, w której bohater z czasem otwiera wszystkie szuflady.
        Wybór, nie należy do łatwych , gdyż nie w każdej powieści bohater /bohaterka przechodzi duże zmiany bądź wraca do przeszłości a wręcz nią żyje.
Jednak wydaje mi się,że powieść, która najbardziej odpowiada tej kategorii to ,,Złamane pióro"
Została napisana przez:



 Wosk - książka, w której nie wiadomo o co chodzi, ale o coś jednak chodzi.
    Może to zabrzmi, dziwnie jednak dopiero co przeczytałam ,,Kordiana" Juliusza Słowackiego,
wiem,że o coś chodzi. Problem jedynie w tym,że jeszcze do końca nie wiem o co.
 Utwór sięga po tematy związane z historią Polski, zawiera też przewdoni temat romantyzmu czyli utraconą miłość. Więcej, w kolejnej recenzji związanej z lekturami

 
Magia - książka, która która coś zmieniła.
          Każda z przeczytanych książek, coś po sobie zostawia.
Jednak najbardziej odmieniło mnie dzieło Johna Greena, mam na myśli ,,Gwiazd naszych wina".
Zmieniła moją świadomość, dała mi to "coś", nie umiem tego określić, jednak przeżywałam bardzo wszystkie wydarzenia razem z bohaterką :) .


Wróżby - książka, która w przyszłości musi być moja.
                Nie obędę się bez ,, Podaruj mi miłość".
                 Marzę o niej.

Buty - książka, która zostawiła ślad.
         
Jest nią ,,Zostań,jeżeli kochasz" autorstwa Gayle Forman.
    Nie dawno, zaledwie zaczęłam czytać i już skończyłam.
   Cały czas o niej myślę, o przeżyciach bohaterki.
  Skłania do refleksji, myślenia, emocji. Zostawia duży ślad, w umyśle i w sercu :)
  Już niedługo recenzja :) 


Andrzej - dzielny i mężny bohater.
                  
Na myśl przychodzi mi Ren, indyjski książę z mojej ukochanej serii ,, Klątwa Tygrysa "
                
   Autorstwa
Colleen Houck. Wspaniała seria fantasy, moja ukochana :)

 

 Fusy - książka z okropną okładką. 

           Hmmm.... ,,Lilith" ???


Tarot - książka pełna nawiązań.

Ciężko stwierdzić ...  z lektur ,,Pan Tadeusz" , ,,Dziady"  a inne ...  ,,Thorgal"

 

 Przewidywania - książka, którą przeczytam jako następną.

 Hmmmm....

Pragnę przeczytać jako następną ... . 


...

 

 

 

,, Cień Wiatru " Carlosa Ruiza Zafóna 

Autorką tagu jest : Ula z Askier-pisze.

                                                                                                                            Possi ;)            


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).