Zdobywanie celów

Witam,przeczytałam ostatnio pewien artykuł,który mówi o zdobywaniu upragnionych celów.  W dziewięciu punktach autor ujął jak  dojść do spełnienia tych mniejszych i większych postanowień, osiągnięć. Tych drobiazgów,które w naszym życiu potrafią zmienić wiele w nas samych lub dają nam motywacje do działania.
 Pod postem dodam wieczorem konkretne linki aby każdy mógł sobie przeczytać.
 Każdy w życiu marzy o spełnieniu jakiegoś małego celu lub postanowienia. Realizacji marzeń, jak się okazuje to wcale nie takie proste.
Zadaje sobie często pytanie co zrobić by osiągnąć to o czym marze.
Marzenia wiążą się z poświęceniem dużej ilości pracy, czasu. A także z rezygnacją ze szkoły i wyborem innej, indywidualnością, która wyróżnia a czasem przeszkadza ponieważ po mimo,że jesteśmy wśród ludzi czujemy się samotni. Teraz wiem,że trzeba to przezwyciężyć.  Ja postawiłam na marzenia, sport. Wierze,że się uda.  Czytając artykuł dowiedziałam się,że  trzeba wybaczać sobie błędy, stawiać jeden konkretny cel a nie tysiące innych, odnaleźć konkretną motywacje i samego siebie w tym upragnionym celu. A z własnego doświadczenia wiem,że warto w tym całym zwariowanym świecie wyłamać się z klasycznego hmm... typu człowieka. Postanowiłam pozostać sobą i tego nie żałuje. Bycie indywidualistką to coś trudnego. Jednak wiem co pragne osiągnąć. Przecież życie opiera się na ryzyku, odnajdywaniu siebie i celu   oraz ścieżki naszego życia. Wybrałam tą mniej uczęszczaną ;) Nie utarty szlak ;)
                                             Possi

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).