O wszystkim i zarazem niczym. Poranna mieszanka.

Witam, pogoda nareszcie przyjemniejsza i można założyć lżejsze ubrania;)
Tak sobie pomyślałam, dlaczego tak jest,że czas w weekendy tak szybko mija, nawet jak nie robiny rzeczy nam przyjemnych. Zawsze jak jest wolne to czas biegnie bardzo szybko.
Czy są wakacje, święta czy jeszcze inne wydarzenia. Ani dobrze odpocząć, zrelaksować się czy wyspać bo trzeba już coś zrobić naszykować. Masakra. Zostały dwa miesiące jak dla mnie do wakacji. Pewnie ten czas oprócz weekendów będzie płynął bardzo wolno. A jeszcze tyle nauki. Tak mi się już nie chce.  A tak do tematu szkoły, to może być tak,że będę dziś mało aktywna, mam bardzo dużo w czasie teraz tych dwóch tygodni. Niestety, dużo tego. Trzecie klasy za ok.2 tygodnie mają zakończenie szkoły to nauczyciele będą mieli czas,żeby nas przycisnąć. ;/  Raczej nie jestem szczęśliwa.
Marzy mi się duża ilość wolnych dni i spania do 10. No, pomarudziłam sobie. Dosyć już.
Miłego dnia Wam życzę.
                                            Possi

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).