Nie potrzebna nikomu;/

Często kiedy zaczynamy nową szkołę, prace, szolenie,studia itp. Poznajemy nowych ludzi,
 z niektórymi mamy lepszy kontakt z innymi gorszy, z niektórymi nawiązujemy przyjaźnie, jednak w moim przypadku nie jest tak różowo. Poznałam kilka fajnych osób w klasie z którymi tworzyłam grupę. Jednak z powodu mi nie znanego nie rozmawiają ze mną a nic złego nie zrobiłam. Moich przyjaciółek ze mną niestety nie ma, gdyż wybrały szkoły o profilu bardziej im odpowiadającym. Smutno i przykro mi teraz bardzo kiedy nikomu nie jestem potrzebna. Co więc zrobiłam źle? Jesteś z kimś blisko,a później daleko, czemu życie jest takie? Niektórzy mają przyjaciół na całe życie inni nie mogą ich znaleźć.
                                          Smutna,samotna Possi

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo mnie motywują do działania. Warto pozostawić po sobie ślad :).